آبراموویچ امضای قرارداد با کونته را تأیید کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، مالک باشگاه چلسی خبر به توافق رسیدن با سرمربی تیم ملی ایتالیا برای راهنمایی آبی پوشان لندن در فصل آینده را تأیید نموده است.

آبراموویچ امضای قرارداد با کونته را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، آخرین گزارش رسانه های اروپایی حاکی از آن است که رومن آبراموویچ در گفت و گویی که با بازیکنان چلسی داشته، شایعه اخیر مبنی بر توافق چلسی با آنتونیو کونته را تأیید نموده و به آنها گفته است که باید خودشان را برای کار کردن زیر نظر سرمربی حال حاضر آتزوری در فصل آینده آماده نمایند.

از مدتی پیش رسانه های انگلیسی و ایتالیایی درباره آینده کونته برآورد هایی انجام داده اند و او را گزینه نخست باشگاه چلسی برای جانشینی گاس هدینیک در سرانجام فصل دانسته اند.

به همین دلیل امروز (پنجشنبه) نشریه کوریره دلواسپورت خبری منتشر نموده است که رومن آبراموویچ در یکی از جلسات تمرینی تیم فوتبال چلسی در هفته جاری بازیکنان را دور هم جمع نموده است که تا به آنها اطلاع دهد که او با آنتونیو کونته قرارداد بسته است.

کوریره دلواسپورت همچنین نوشته است که مالک روس باشگاه چلسی گفته گاس هیدینک، سرمربی موقت آبی پوشان لندن با وجود آنکه نتایج خوبی کسب نموده و از زمان روی کار آمدنش به عنوان جانشین ژوزه مورینیو هنوز تن به شکست نداده است، قطعاً در سرانجام فصل استمفوردبریج را ترک خواهد نمود.

کونته تا سرانجام رقابت های یورو 2016 با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد و با توجه به نارضایتی او از عدم همکاری باشگاه های ایتالیایی و مسئولان فدراسیون، هیچ صحبتی مبنی بر تمایل او برای تمدید قراردادش با آتزوری وجود نداشته است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2886

به "آبراموویچ امضای قرارداد با کونته را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبراموویچ امضای قرارداد با کونته را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید