آغازبه کار نمایشگاه آثار نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش پرسینا بلاگ، دومین نمایشگاه آثار نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی با حضور مدیران کل، معاونان و مسئولان میراث فرهنگی استان های خراسان رضوی و جنوبی و جمعی از اساتید برجسته معماری کشور شامگاه 14 اردیبهشت ماه در محل موزه بزرگ خراسان افتتاح شد.

آغازبه کار نمایشگاه آثار نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی این استان در افتتاحیه نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی به خیل عظیم گردشگران ورودی به مشهد مقدس و زائران بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) است تا بدین وسیله بر تعداد گردشگران و ماندگاری انها در استان بیافزاییم.

او ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ 14 لغایت 21 اردیبهشت ماه در محل موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد از ساعت 9 صبح تا 5 بعد ازظهر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی و مدیر موزه بزرگ خراسان اظهار امیدواری کرد: تعامل و همکارای بین دو استان ادامه داشته باشد.

رمضانی همچنین از برگزاری سومین نمایشگاه آثارنخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در تهران اطلاع داد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده این نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان در تهران برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی یادآور شد: اولین نمایشگاه این جشنواره، نوروز 98 در محل ارگ کلاه فرنگی بیرجند برگزار گردید که با استقبال گسترده مردم همراه بود.

رمضانی خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی اواخرمهرماه سال گذشته با حضور45 عکاس برترکشوری برگزار گردیده بود و عکاسان در مدت 4روز بیش از یک هزار و 150 اثر عکاسی شده خود از یازده شهرستان استان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 80 عکس برتر انتخاب و در ابعاد 70 در 50 سانتی متر چاپ شد.

در حاشیه افتتاحیه مدیر کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی با اهدای تندیس جشنواره و صنایع دستی خراسان جنوبی از مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضویی تقدیر کرد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 469

به "آغازبه کار نمایشگاه آثار نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در موزه بزرگ خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازبه کار نمایشگاه آثار نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در موزه بزرگ خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید