ابلاغ اقدامات پیش از وقوع سیلاب احتمالی به استان ها

به گزارش پرسینا بلاگ، جلسه ستاد ملی پشتیبانی و مدیریت سیلاب وزارت نیرو در شرکت مدیریت منابع آب ایران به منظور ارزیابی و پایش شرایط رودخانه ها و مسیل های تخلیه آب، مخازن سدها و منابع آب، در سامانه های بارشی پیش رو برگزار شد.

ابلاغ اقدامات پیش از وقوع سیلاب احتمالی به استان ها

به گزارش خبرنگاران، جلسه ستاد ملی پشتیبانی و مدیریت سیلاب وزارت نیرو در شرکت مدیریت منابع آب ایران به منظور ارزیابی و پایش شرایط رودخانهها و مسیلهای تخلیه آب ، مخازن سدها و منابع آب، نیروگاههای برق آبی و حرارتی و نیز تاسیسات آب و فاضلاب در سامانههای بارشی پیش رو از تاریخ جمعه هشتم تا یکشنبه دهم فروردین ماه 1399 ، امروز با حضور مدیر عامل و مدیران کل دفاتر تخصصی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مسئولان بخش های مختلف شرکتهای توانیر، برق حرارتی و آب و فاضلاب کشور برگزار گشت.

در این جلسه عمده استانهای روبرو با بارندگی و سیلاب احتمالی شامل استان های کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، هرمزگان و کرمان پیش بینی شده است که جمع بندی تصمیمات اعضا ستاد مذکور جهت انجام همه اقدامات پیش از وقوع سیلاب احتمالی به مسئولان ذیربط در استان های مذکور ابلاغ شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3886

به "ابلاغ اقدامات پیش از وقوع سیلاب احتمالی به استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ اقدامات پیش از وقوع سیلاب احتمالی به استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید