احتمال تعویق کوپا آمه ریکا 2020 قوت گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، به احتمال فراوان کوپا آمه ریکا 2020 به دلیل بحران ویروس کرونا تابستان امسال برگزار نمی شود.

احتمال تعویق کوپا آمه ریکا 2020 قوت گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، کوپا آمه ریکا یکی از بزرگترین تورنمنت های ورزشی سال 2020 است. آرژانتین و کلمبیا میزبان مشترک این بازی ها هستند و همه چیز را آماده کرده اند تا یک رویداد تاریخی برگزار گردد. با این حال بحران ویروس کرونا همه برنامه ها را تغییر داد. Conmebol (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) متوجه شده است که برگزاری کوپا بعید به نظر می رسد. این سازمان می خواهد تا خاتمه خوش بین باشد اما هر لحظه شرایط بدتر می گردد.

تمام رقابت های باشگاهی قاره به حالت تعلیق درآمده است. به همین خاطر بازی های لغو شده باید در زمان دیگری برگزار شوند. در حالی که برخی از مسئولان از دو هفته لغو بازی ها صحبت می کنند کارشناسان معتقدند ممکن است چند ماه بازی ها به انجام نرسد. هر هفته که می گذرد شرایط را برای برگزاری کوپا آمه ریکا سخت خواهد کرد. این بازی ها قرار است دوازدهم ژوئن آغاز شوند و دوازدهم جولای خاتمه یابند.

تصمیم نهایی بیش از همه به نظر دولت های آرژانتین و کلمبیا برمی گردد. هر دو کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا تهمیداتی اندیشیده اند و مانند Conmebol تا آخرین لحظه منتظر می مانند و سپس تصمیم گیری می کنند.

در یوفا هم شرایط مشابه است. الکساندر شفرین، رییس یوفا در نظر دارد یورو 2020 را به تعویق بیندازد. همچنین امکان دارد بازی های المپیک 2020 توکیو در زمان دیگری برگزار گردد. بحران کرونا سه تورنمت ورزشی مهم سال را تهدید می کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3734

به "احتمال تعویق کوپا آمه ریکا 2020 قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق کوپا آمه ریکا 2020 قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید