اخبار جدید استقلال، یک بازیکن دیگر در آستانه جدایی از استقلال خبرنگاران

به گزارش پرسینا بلاگ، استقلال که پیش از این سجاد آقایی مهاجم خود را به نساجی واگذار نموده بود، ممکن است یک بازیکن دیگر را هم از لیست خارج کند.

اخبار جدید استقلال، یک بازیکن دیگر در آستانه جدایی از استقلال خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال در نقل وانتقالات نیم فصل تا به اینجای کار دو بازیکن به خدمت گرفته است. سعید مهری هافبک تراکتور و عرفان گل محمدی از نساجی به جمع آبی ها اضافه شده اند. استقلال حالا با احتساب مهری جمع بازیکنان بزرگسال خود را به عدد 19 رسانده است وتن ها یکجای خالی در لیست بزرگسال خود دارد.

اما گفته می گردد استقلالی ها در ادامه نیم فصل دو خرید دیگر هم خواهند داشت. دو خریدی که آبی ها تنها یک جای خالی برای آن دارند؛ بنابراین طی روز های آینده استقلال یک بازیکن خود را در لیست خروج قرار خواهد داد. بازیکنی که احتمالا از میان هروویه میلیچ و فرشید باقری خواهد بود. میلیچ نزدیک دو ماه است که از ایران خراج شده و فعلا خبری از بازگشت او به جمع آبی ها نیست و فرشید باقری هم پیش از این به یکی دو تیم برای معاوضه پیشنهاد شده بود.

باید منتظر ماند در روز های آینده مجموعه اتفاقات باعث خروج چه بازیکنی از لیست استقلال خواهد شد. استقلال پیش از این سجاد آقایی را به نساجی واگذار نموده بود.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6668

به "اخبار جدید استقلال، یک بازیکن دیگر در آستانه جدایی از استقلال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار جدید استقلال، یک بازیکن دیگر در آستانه جدایی از استقلال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید