اختصاص 3 میلیاردریال اعتبار برای تامین آب شرب 2 روستا در نهاوند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مراد ناصری پیش از ظهر یکشنبه با حضور در جمع اهالی روستاهای قشلاق نجف و لیلی یادگار از توابع بخش خزل نهاوند با تأکید بر اینکه همه مسئولین شهرستان جز خدمت به مردم دغدغه و اولویتی ندارند، گفت: در این راستا مردم نیز باید برای توسعه و آبادانی محل زندگی خود کوشش نمایند چراکه همراهی آنها را لازم خواهیم داشت.

اختصاص 3 میلیاردریال اعتبار برای تامین آب شرب 2 روستا در نهاوند

وی با اشاره به پیگیری تخریب خانه های کپری موجود در روستای قشلاق نجف با حکم مراجع قضایی از اختصاص 150 میلیون تومان اعتبار برای تأمین آب شرب سالم این روستا و ایجاد زمین ورزشی خاکی مناسب با یاری اداره حمل ونقل جاده ای شهرستان خبرداد.

وی گفت: در مورد مباحث آموزشی و بهداشت نیز با همکاری های انجام شده و تعاملات موجود یک دستگاه رایانه به مدرسه این روستا و یک دستگاه رایانه و 3 قفسه کتابخانه کلاسی به مدرسه های ابتدایی و هدایت روستای لیلی یادگار اختصاص داده شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه بنا به قول شبکه بهداشت از ابتدای اسفند نیز دو بهورز به صورت یک روز در هفته در روستا حضور پیدا خواهند کرد، گفت: مردم و اهالی روستاها اگر می خواهند سلامت باشند و کاری در روستا صورت گیرد باید حمایت و همراهی نمایند چرا که بعضی بسترها در بعضی نقاط برای ارائه خدمات آن چنان که باید مهیا نیست.

وی در ادامه با حضور در جمع اهالی روستای لیلی یادگار با اشاره به وجود بیش از یک هزار 300 هکتار زمین مستعد کشاورزی در این روستا گفت: امروز اگر بخشدار، مدیر جهاد کشاورزی و کشاورزان روستا کاری برای توسعه آبیاری این روستا انجام دهند آینده ای درخشان در انتظار روستا است چراکه دولت در این خصوص اعتبارات خوبی در نظر گرفته است.

ناصری با اشاره به تخصیص 150 میلیون تومان اعتبار در سال آینده برای تأمین آب شرب سالم روستای لیلی یادگار؛ گفت: مشکل آنتن دهی شبکه های تلفن همراه متأسفانه در بعضی از مناطق دیگر هم وجود دارد اما بنا به قول های گرفته شده در 4 ماهه ابتدایی سال آینده مسائل این حوزه برطرف خواهند شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 103

به "اختصاص 3 میلیاردریال اعتبار برای تامین آب شرب 2 روستا در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 3 میلیاردریال اعتبار برای تامین آب شرب 2 روستا در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید