ارتش سوریه در غرب ادلب و حومه لاذقیه هم جبهه جدیدی گشود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه علاوه بر جنوب ادلب در غرب آن در حومه لاذقیه نیز جبهه جدیدی علیه تروریستها گشوده است.

ارتش سوریه در غرب ادلب و حومه لاذقیه هم جبهه جدیدی گشود

ارتش سوریه بر بلندهای راهبردی مسلط شده است که به شهر کبانی مشرف است که از جمله مناطقی است که تروریستهای آسیایی در آن هستند. این در حومه لاذقیه و در حومه غربی ادلب است.

یک منبع نظامی سوری خاطرنشان کرد: ارتش سوریه در ابتدا بر کوه الزویقات مسلط شد و سپس به سوی بلندی های اطراف آن پیشروی کرد که یکی از گذرگاههای منتهی به شهرک راهبردی کبانی است. تروریستهای حزب الترکستانی در جسرالشغور، داما و السرمانیه در حومه غربی و جنوبی ادلب هستند.

منبع سوری بیان نمود: عملیات با حمایت هوایی و مشارکت جنگنده های روسی انجام می گردد و همزمان با پیشروی های ارتش سوریه در حومه شمالی حماه و جنوب ادلب است که سبب تشتت تروریستها شده است و آنها توان رویارویی با ارتش سوریه را ندارند و اقدامات آنها شامل کندن تونل و تحکیم مواضع خود در خطوط مقدم هم بی ثمر بوده است.

ارتش سوریه به پشت دیوارهای کبانی رسیده است و با سقوط کبانی پنج ارتفاع متوالی که بعضی بر دیگری مشرف هستند، سقوط خواهد نمود و پس از آن داما، السرمانیه، الناجیه تا جسر الشغور به کنترل ارتش سوریه درخواهد آمد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1111

به "ارتش سوریه در غرب ادلب و حومه لاذقیه هم جبهه جدیدی گشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سوریه در غرب ادلب و حومه لاذقیه هم جبهه جدیدی گشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید