استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کوثر گفت: با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.

استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل، علی درویشی با اعلام این خبر اضافه کرد: با برگزاری برنامه های آیینی وسنتی، پخت غذاهای محلی، ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی و برگزاری موسیقی های سنتی در مراکز گردشگری در سطح شهر و روستاهای شهرستان به استقبال بهار 98 خواهیم رفت.

او با اشاره به تاکید استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی به اجرای متفاوت تر برنامه های ستاد خدمات سفر امسال نسبت به سال های گذشته گفت: سعی خواهیم کرد برنامه های امسال را جذاب تر و متفاوت تر از سال های قبل برگزار کنیم.

مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان کوثر به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر در این شهرستان اشاره کرد و اضافه کرد: نکات لازم و ضروری در جهت ارائه خدمات کیفی برای مسافران به حاضرین در جلسه یادآوری شد.

درویشی با تاکید بر اینکه تامین رفاه و آسایش گردشگران به عملکرد اعضای کارگروه بستگی دارد، اضافه کرد: بهتر است مصوبات جلسه حداکثر تا 25 اسفند ماه اجرا شود و جلسات هماهنگی دیگر در اسرع وقت برگزار شود.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1136

به "استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از مسافران نوروزی با برگزاری برنامه های آیینی و سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید