استقبال دولت السراج از فراخوان بین المللی برای توقف درگیری ها

به گزارش پرسینا بلاگ، دولت توافق ملی لیبی گفت، از فراخوان بین المللی برای توقف درگیری ها در این کشور به منظور مبارزه با کرونا ویروس استقبال می کند.

استقبال دولت السراج از فراخوان بین المللی برای توقف درگیری ها

به گزارش خبرنگاران، به نقل پایگاه اینترنتی النشره، دولت توافق ملی لیبی به ریاست فائز السراج در بیانیه ای مطبوعاتی گفت، شورای ریاستی از کشورها و سازمان هایی که با دعوت به توقف فوری اقدامات خصمانه به منظور دور کردن کشور از تراژدی های بیشتر، اجازه به مقامات محلی برای مقابله با ویروس کرونای جدید و توقف حمل و نقل مستمر ادوات نظامی اهتمام ورزیدند، نهایت قدردانی را به عمل آورده و از این فراخوان استقبال می کند.

در این بیانیه آمده است، دولت توافق ملی لیبی بر پایبندی خود به قطعنامه 2510 شورای امنیت که مصوبات کنفرانس برلین را قوت می بخشد و شامل مجموعه قوانینی از جمله توقف اقدامات خصمانه و حفاظت از جان غیر نظامیان است، تاکید و همچنان به برقراری آتش بس تمایل دارد.

دولت توافق ملی لیبی در این بیانیه اضافه کرد: ما در چارچوب دفاع مشروع از خود، به حقمان برای پاسخ به تجاوزات روزانه که غیر نظامیان و تاسیسات غیر نظامی را هدف قرار می دهد واقف هستیم و از متجاوزان می خواهیم که از نقض ها و جنایات خود دست بکشند.

در این بیانیه بر لزوم از سرگیری صادرات نفت در سایه نیازها برای مقابله کارساز و فوری با کرونا تاکید شده و نفت را تنها منبع درآمد ملت لیبی و تنها راه تامین نیازهای اساسی همه شهروندان دانسته است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3761

به "استقبال دولت السراج از فراخوان بین المللی برای توقف درگیری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال دولت السراج از فراخوان بین المللی برای توقف درگیری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید