اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی بازی های پرسپولیس و استقلال

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران :طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تهیه بلیت الکترونیکی بازی های این دو تیم فقط به سایت Pin90.ir مراجعه نمایند.

اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی بازی های پرسپولیس و استقلال

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، پس از اینکه از ظهر امروز چهارشنبه اول آبانماه سامانه بلیت فروشی الکترونیکی برای طرفداران استقلال و پارس جنوبی جم شروع به کار کرد متاسفانه باز هم یک عده سودجو با معرفی سایت های متفرقه اقدام به ثبت نام و فروش بلیت های الکترونیکی نموده که سبب مشکلاتی برای طرفداران فوتبال شده است.

به همین خاطر روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی به تمام طرفداران استقلال و همچنین پرسپولیس هشدار می دهد تنها سایت معتبر برای ثبت نام و تهیه بلیت الکترونیکی سایت Pin90.ir است و طرفداران فوتبال برای تهیه بلیت بازی های لیگ برتر فوتبال از مراجعه به سایر سایت ها پرهیز نمایند.

تماشاگران پس از ثبت نام و دریافت پرینت بلیت خود به استادیوم مراجعه نمایند. در صورت عدم ارائه پرینت بلیت از ورود به استادیوم جلوگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است که فروش بلیت الکترونیکی دیدار استقلال و پارس جنوبی جم از ساعت 13 امروز چهارشنبه اول آبانماه شروع و در روز آدینه سوم آبانماه ساعت 15 به سرانجام خواهد رسید.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2101

به "اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی بازی های پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مجموعه ورزشی آزادی درباره بلیت فروشی بازی های پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید