افتتاح پردیس سینمایی سه سالن شهرستان میناب در آینده ای نزدیک

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هرمزگان گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پردیس سینمایی سه سالن شهرستان میناب باشیم.

افتتاح پردیس سینمایی سه سالن شهرستان میناب در آینده ای نزدیک

رضا کمالی زرکانی شب گذشته(15 بهمن) در آئین شروع به کار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بندرعباس بیان نمود: از سینما می توان به عنوان یک معجزه یاد کرد، زیرا فتح فرهنگی توسط آن بسیار راحت و آسان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان هرمزگان با اشاره به نمایش در آمدن 13 فیم در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس خبرداد و اضافه نمود: 5 فیلم در بخش کودک اکران می گردد که بلیت بخش کودک به صورت رایگان و توزیع آن در بین مدارس کمتر برخوردار انجام می گردد.

وی با اشاره وجود سینما در شهرستان بندرعباس، میناب، حاجی آباد و یک سینما سیار استان هرمزگان، اعلام نمود: امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پردیس سینمایی سه سالن شهرستان میناب باشیم.

این مقام مسئول آرزوی خود را ایجاد یک پردیس سینمایی پنج سالن در بندرعباس دانست و بیان نمود: هرمزگان صندلی بزرگی در سینما دارد و باید با یاری یکدیگر شاهد رقم خوردن این آرزو باشیم.

کمالی زرکانی با بیان این که ای کاش فرصتی پیش بیاید که بزرگان هنر و سینمای استان به صندلیی که حقشان است برسند، ادامه داد: مردم هرمزگان شایسته هستند برنامه ها به بهترین شکل اجرا شوند، امیدوارم در مدت زمانی که در این سمت مشغول خدمت رسانی هستم بتوانم در رخ دادن اتفاقات خوب فرهنگی و هنری خوبی برای استان نقش خود را به خوبی ایفا کنم.

وی بیان نمود: امیدورام شرایط به گونه ای پیش برود که در آینده شاهد راهیابی حداقل 3 الی 4 اثر از سینمای استان هرمزگان به جشنواره فیلم فجر باشیم.

کمالی زرکانی در پایان گفت: از مدیریت سینما ستاره جنوب و سینما ستاره شهر و تمامی دستگاه های ذی ربط همچون استانداری هرمزگان، شهرداری بندرعباس و اصحاب رسانه به دلیل زحمات، حمایت و اطلاع رسانی شان ممنونم.

به گزارش خبرنگاران، در روز نخست جشنواره فیلم فجر در بندرعباس دو فیلم آتابای و سه کام حبس در بندرعباس به روی پرده رفت که در مجموع چهار سانس سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس، 489 نفر از این دو فیلم دیدن کردند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3277

به "افتتاح پردیس سینمایی سه سالن شهرستان میناب در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پردیس سینمایی سه سالن شهرستان میناب در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید