انتقال 8 میلیون یورویی اللهیار صیادمنش به شاختار دونتسک اوکراین

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سایت اسپورت اوکراین در خبری مدعی شد مسئولان باشگاه زوریا لوهانسک قصد دارند بند خرید دائمی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی را از تیم فنرباغچه ترکیه فعال نمایند.

انتقال 8 میلیون یورویی اللهیار صیادمنش به شاختار دونتسک اوکراین

این سایت نوشت: طبق اعلام مطبوعات ترکیه، مدیریت باشگاه زوریا به روسای باشگاه فنرباغچه اطلاع داده است که بند خرید قرارداد اللهیار صیادمنش را به قیمت 1 میلیون و 500 هزار یورو فعال می نماید. باشگاه لوهانسک میخواهد صیادمنش را بخرد و سپس آن را به قیمت 8 میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد. به گفته این منبع، باشگاه زوریا از قبل توافقات را انجام داده است.

در ادامه این خبر آمده است: پیش از این گزارش شده بود که زوریا پولی برای خرید اللهیار ندارد اما بعد از آنکه مهاجم ایران به تیم زوریا یاری کرد تا شاختار را در لیگ شکست بدهد، به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ اوکراین انتخاب شد و همچنین به تیم ملی ایران دعوت شد. در فصل فعلی اوکراین، اللهیار 11 بازی انجام داده است که 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7023

به "انتقال 8 میلیون یورویی اللهیار صیادمنش به شاختار دونتسک اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 8 میلیون یورویی اللهیار صیادمنش به شاختار دونتسک اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید