اولین پیروزی تاسیسات برابر بافق، ادامه صدرنشینی کازرون در گروه دوم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران در چهارمین روز از دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان گرامیداشت شهدای مدافع سلامت امروز چهارشنبه 12 آذرماه دو بازی در چارچوب گروه دوم در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

اولین پیروزی تاسیسات برابر بافق، ادامه صدرنشینی کازرون در گروه دوم

در اولین مسابقه امروز، تیم شهید شاملی کازرون توانست با نتیجه 27 بر 16 پیروز شود و به پنجمین برد خود در این رقابت ها دست یابد تا صدرنشینی خود را در این گروه تثبیت کند. در ادامه رقابت های امروز تیم تأسیسات دریایی تهران قعرنشین گروه دوم توانست برابر تیم سنگ آهن بافق با نتیجه 31 بر 15 به پیروزی برسد. این اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر هندبال بانوان است.

دور رفت این رقابت ها به میزبانی تهران برگزار شد و دور برگشت از 9 آذر به میزبانی مشهد در حال برگزاری است که تا 14 آذر ادامه دارد. تیم کربنات سدیم فیروز آباد از گروه A در دور برگشت این رقابت ها غیبت دارد.

در ادامه این مسابقات فردا و از گروه A دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم خواهند رفت. بازی دوم این گروه بین کربنات سدیم و اشتاد سازه به دلیل غیبت تیم کربنات در این مرحله برگزار نمی شود.

نتایج کامل روز چهارم مسابقات - چهارشنبه 12 آذر گروه B:

- شهید شاملی کازرون 27 - ذوب آهن اصفهان 16

- تأسیسات دریایی 31 - سنگ آهن بافق 15

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6014

به "اولین پیروزی تاسیسات برابر بافق، ادامه صدرنشینی کازرون در گروه دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیروزی تاسیسات برابر بافق، ادامه صدرنشینی کازرون در گروه دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید