اونای امری: از نظر من آینده وجود ندارد!، اطمینان دارم در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار می گیریم

به گزارش پرسینا بلاگ، اونای امری ایمان دارد تیمش می تواند بحران ناشی از شکست اخیر را پشت سر بگذارد.

اونای امری: از نظر من آینده وجود ندارد!، اطمینان دارم در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار می گیریم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در رقابت های لیگ برتر انگلیس بر توانایی های بازیکنانش تاکید نمود.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال اظهاراتش را این گونه شروع کرد: در بازی با کریستال پالاس اشتباهاتی مرتکب شدیم که اغلب در بازی های خانگی مرتکب نمی شویم. رقیب از اشتباهات ما استفاده کرد، 3 گل زد و بازی را برد. این شکست نمی تواند اعتماد به نفس را از ما بگیرد یا باعث تردید گردد. اول از همه باید با اعتماد به نفس بوده و قوی باشیم. همچنان به فصلی که سپری نموده ایم، افتخار می کنم. می دانیم اکنون مقطع مشخص کننده فصل از راه رسیده است. بازی فردا دیداری مهم و بزرگ برای ما به شمار می رود. ولورهمپتون با سبکی که دارد در مقابل هوادارانش، انگیزه و انرژی زیادی می گیرد.باید کیفیت و ارزش هایمان را یک بار دیگر ثابت کنیم اما با هوشمندی احتیاج داریم و موظفیم با نهایت آرامش بازی کنیم.

او در خاتمه اضافه کرد: همیشه در طول دوران مربی گری ام به چند بازی بعدی فکر نموده ام. آینده از نظر من وجود ندارد. قبل از هر بازی باید به داشتن یک نمایش خوب و راهکارهای شکست حریف فکر کنید و بس؛ به بهبود عملکرد تیمی و فردی. به قرار دریافت در جمع 4 تیم برتر ایمان دارم. اگر بازی های خودمان را ببریم، سرنوشتمان در دست خودمان است. می خواهیم باهوش باشیم. یکشنبه نتوانستیم ببریم اما حالا شاید بتوانیم بگوییم یک امتیاز هم خوب بود. همیشه برای برد آماده می شویم اما ممکن است ببریم، مساوی کنیم یا ببازیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 410

به "اونای امری: از نظر من آینده وجود ندارد!، اطمینان دارم در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: از نظر من آینده وجود ندارد!، اطمینان دارم در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید