این سه چرخه عجیب ترکیه ای خبرساز شد!

به گزارش پرسینا بلاگ، تریک برقی لامپاگو با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت و طراحی رترو معرفی گردید، این سه چرخه حتی احتیاج به گواهینامه ندارد.

این سه چرخه عجیب ترکیه ای خبرساز شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تریک برقی لامپاگو نو با طراحی یکپارچه سازی، در اروپا معرفی گردید. تریک برقی لامپاگو نو دارای حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت است. این وسیله نقلیه به وسیله شرکت لامپاگو در ترکیه فراوری شده است. انتظار می رود که به زودی در چندین بازار بین المللی عرضه گردد.

به نظر می رسد که تریک برقی لامپاگو جایگزینی شیک برای دوچرخه یا اسکوتر باری باشد. برای کار کردن به هیچ گواهینامه ای احتیاج ندارد زیرا یک وسیله نقلیه شخصی است. حتی در اروپا، مجوز کلاس AM یا AT برای تریک برقی لامپاگو کافی است.

سه چرخه برقی لامپاگو از بعضی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.

لامپاگو دارای چرخ های 25 سانتی متری است و از ترمزهای درام جلو و عقب استفاده می نماید. ظرفیت بار کلی 200 کیلوگرم است و فاقد سقف است، بنابراین احتیاج به استفاده از کلاه ایمنی دارد. انرژی آن به وسیله یک بسته باتری 60 ولتی 30 آمپر ساعتی تامین می گردد. نوع موتور الکتریکی موجود در لامپاگو معین نیست اما می تواند تا 1000 وات قدرت فراوری کند.

جزئیات قیمت و زمان عرضه هنوز برای این سه چرخه منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8280

به "این سه چرخه عجیب ترکیه ای خبرساز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سه چرخه عجیب ترکیه ای خبرساز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید