این ویدیو قابلیت های گلکسی فولد سامسونگ را نمایش می دهد

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت سامسونگ ویدیو جدیدی با عنوان با گلکسی فولد آشنا شوید منتشر نموده که تقریبا به طور کامل بی صدا است. تنها مواردی که می شنویم، صدای باز و بسته شدن گلکسی فولد و صدای نوتیفیکیشن گلکسی واچ اکتیو هنگام شارژ شدن با بهره گیری از قابلیت شارژ معکوس این گوشی است.

این ویدیو قابلیت های گلکسی فولد سامسونگ را نمایش می دهد

در این ویدیو می توانیم ببینیم که گلکسی فولد به سادگی و روانی باز و بسته می گردد. همچنین کاربران برای رنگ این لولا حق انتخاب دارند تا گوشی تاشو آن ها جذابیت دوچندانی پیدا کند. ضمناً در این ویدیو کارکرد اپلیکیشن دوربین را هم در عمل نمایش می دهد. زمانی که گلکسی فولد بسته است، با بهره گیری از دوربین سلفی واحد می توانید از خود عکس بگیرید یا اینکه از دوربین سه گانه قرار گرفته در پنل پشتی بهره ببرید. همچنین در اوقاتی که نمایشگر انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرد، کاربران می توانند از دوربین سلفی دوگانه بهره ببرند. در نهایت این ویدیو نشان می دهد که استفاده از نمایشگر 7.3 اینچی برای کادربندی عکاسی، تجربه لذت بخشی را رقم می زند. باید اذعان کنیم که این گوشی تاشو طراحی جذابی دارد و احتمالا می تواند توجه تعداد زیادی از هواداران گجت های لوکس و خاص را جلب کند. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

منبع: GSM Arena

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 143

به "این ویدیو قابلیت های گلکسی فولد سامسونگ را نمایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ویدیو قابلیت های گلکسی فولد سامسونگ را نمایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید