بازیکنان پرسپولیس سر کلاس داوری

به گزارش پرسینا بلاگ، کارگاه توجیهی قوانین جدید داوری فوتبال که از رقابت های این فصل به اجرا در می آید، امروز(دوشنبه) از ساعت 15 و 30 دقیقه در استادیوم شهید کاظمی برای اعضای تیم پرسپولیس برگزار گردید.

بازیکنان پرسپولیس سر کلاس داوری

دانیال مرادی مدرس این دوره است که به مدت 90 دقیقه به طول خواهد انجامید و در جریان آن برخی دیگر از قوانین فوتبال نیز برای اطلاع بازیکنان مورد توجه نهاده شد.

این کارگاه یک میهمان ویژه هم داشت، راهنمایی ممبینی رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران امروز در استادیوم شهید کاظمی حاضر شد و مطالب و توضیحاتی را هم عنوان نمود.

ابلاغ قوانین جدید از سوی IFAB برای سال 2019 را بر اساس سه محور اصلی؛ عدالت، احترام و افزایش زمان بازی فوتبال اعلام نمود.

ممبینی در اظهار نظری رسمی اظهار داشته بود؛ بورد بین المللی فوتبال اعلام نموده است تا سال 2022 تغییرات قوانین به صورت عمده ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته داوران در جریان حضور در استادیوم شهید کاظمی گفت: این دوره ها با همکاری فدراسیون فوتبال به منظور آشنایی هر چه بیشتر عوامل تیم ها با قوانین جدید همچنین برای افزایش همکاری و آرامش و اجرای بهتر قوانین در جریان مسابقات برگزار می گردد.

11

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1018

به "بازیکنان پرسپولیس سر کلاس داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس سر کلاس داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید