بازی با مس رفسنجان آسان نیست، نمیتوانیم از نفرات جدید استفاده کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان حاضر شد و ضمن تشریح شرایط تیمش، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی با مس رفسنجان آسان نیست، نمیتوانیم از نفرات جدید استفاده کنیم

فکری گفت: برای تیم استقلال هیچ مسابقه ای آسان نیست. همه تیم هایی که برابر استقلال بازی می نمایند با انگیزه هستند. همان انگیزه برای ما مشکل ساز می گردد. مس رفسنجان یکی از تیم هایی بوده که با اقتدار به لیگ برتر صعود نموده است و حقش هم صعود بوده است. شناخت خوبی از این تیم دارم و بازیکنان توانمندی دارند. این طور نیست که بگوییم قرعه خوبی برای استقلال رقم خورده است.

وی اضافه نمود: باید با تمام کوشش وارد بازی شویم و با جنگندگی بازیکنان بتوانیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد سرمربی مس رفسنجان تاکید نمود: محمد ربیعی را خیلی سال است می شناسم و از تفکرات هم شناخت داریم. امیدوارم در زمین بازی خوبی از طرف دو تیم بدون حاشیه انجام گردد و در آخر ببینیم چه نتیجه ای رقم می خورد.

فکری درباره محرومیت استقلال و احتمال حضور بازیکنان جدید در ترکیب توضیح داد: بسته بودن پنجره جابجایی ربطی به کادر مربیان و پزشکی ندارد ولی از بازیکنان جدید تا باز شدن پنجره نمی توانیم استفاده کنیم. اگر تا فردا مجوز صادر گردد از بازیکنان جدید استفاده می کنیم و اگر نشد بازیکنان بسیار خوب دیگری داریم که در این مسابقه به مشکل نخوریم.

وی در مورد غیبت تماشاگران در ورزشگاه یادآور شد: تیم ها تقریباً یک نیم فصل بدون تماشاگر بازی نموده اند. این در مجموع قشنگ نیست. ورزشگاه با سر و صدا و شور و حال تماشاگران جذاب تر می گردد. هم من و هم بازیکنان استقلال می دانیم که طرفداران پرشماری داریم که منتظر برد تیم هستند. آنها چه در ورزشگاه باشند چه در منزل قلب و وجودشان را کنار خودمان احساس می کنیم.

سرمربی استقلال در انتها درباره غایبان تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: داریوش شجاعیان تنها مصدوم استقلال است که در بازی با مس رفسنجان حضور ندارد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5743

به "بازی با مس رفسنجان آسان نیست، نمیتوانیم از نفرات جدید استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با مس رفسنجان آسان نیست، نمیتوانیم از نفرات جدید استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید