برگزاری مسابقه گزارش نویسی از موزه خوی

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوی از برگزاری مسابقه گزارش نویسی از موزه شهرستان خوی اطلاع داد.

برگزاری مسابقه گزارش نویسی از موزه خوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، عزیز میرزایی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خوی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه گزارش نویسی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان خوی بین دانش آموزان بازدید کننده از موزه در طول ایام دهه فجر برگزارشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی شهرستان خوی با عنوان این مطلب که ایجاد فضای آموزشی، تفریحی و با نشاط در موزه ها را از راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: در این راستا هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد فضای آموزشی و تفریحی موزه، آشنایی بچه ها با مهارت گزارش نویسی، مهارت فراوری محتوا، رشد پیشرفت در محیط های آموزشی ، مستند سازی است.

این مسئول ادامه داد: این مسابقه بین 200 شرکت کننده دانش آموزان (دختر وپسر) مقطع ابتدایی برگزار گردید که در سرانجام شش به عنوان گزارش برتر انتخاب و تقدیر شدند.

میرزایی توضیح داد: از جمله برنامه های فرهنگی که در طول سال 97 اجرا شده شامل تهیه سوالات موزه در هنگام بازدیداز موزه برای دانش آموزان ابتدایی و هدایت با همکاری آموزش و پرورش ، برگزاری جشنواره سلام به کودککی در هفته جهانی کودک است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی شهرستان خوی در سرانجام سخنان خود اضافه نمود: موزه خوی یکی از موزه های غنی استان آذربایجان غربی است که در سال 1348 شمسی تاسیس شده که دارای دو سالن باستان شناسی، هنرهای تزیئنی و مردم شناسی و سالن اسناد مکتوب و نسخ خطی و چابی بوده و همچنین آثار سنگی در محوطه موزه می باشد ، که همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصر برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1167

به "برگزاری مسابقه گزارش نویسی از موزه خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه گزارش نویسی از موزه خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید