به صلاح ووشو تصمیم می گیرم، گزینه بهتری باشد کناره گیری می کنم

به گزارش پرسینا بلاگ، حسین اوجاقی بعد از ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: معتقدم در این دوره کاندیداها قطعاً دو رقمی خواهد شد، شاید بالاترین تعداد ثبت نام نماینده ها را در این دوره داشته باشیم. واقعیت این است که بعضی دوستان که قرار است ثبت نام نمایند را قبول دارم و شاید به نقطه نظری برسم که فردی بهتر از من بتواند به ووشو یاری کند.

به صلاح ووشو تصمیم می گیرم، گزینه بهتری باشد کناره گیری می کنم

وی ادامه داد: بحث توافق یا تعامل بی اثر نداریم اگر احساس کنم هر شخصی بهتر از من بتواند این کار را انجام به خاتمه برساند، با کناره گیری فقط در همان بخش فنی کار را دنبال می کنم و اگر چنین احساسی نداشته باشم تا سرانجام و تعیین شدن نتیجه ادامه می دهم. مهمترین نکته این است که در فدراسیون ووشو عادت نموده ایم کار تیمی انجام دهیم و من هم بخشی از پازل پیروزیت های ووشو هستم همه به دنبال تداوم این جهت هستیم.

سرمربی تیم ملی ووشو اضافه کرد: من با نظر قاطبه جامعه ووشو تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم و بدون شک بزرگان این رشته با آگاهی از توانمندی ها چنین خواسته ای داشته اند که من بتوانم بعضی برنامه هایی که وجود دارد را ادامه بدهم. از آنجا که در طول سال های گذشته در کنار دکتر علی نژاد به عنوان مشاور در بخش های مختلف همکاری نموده ام، دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزش دارم و در مباحث استراتژی کار نموده و مسئولیت های مختلفی داشته ام، آهسته آهسته به تجربه لازم رسیده و احساس کردم این توانایی را دارم تا ادامه دهنده راهی باشم که ووشو ایران همچنان در اوج باقی بماند.

اوجاقی در مورد حضور قهرمانان ورزش در رأس فدراسیون ها گفت: خیلی از قهرمانان بوده و هستند که در رشته خود وارد عرصه مدیریت شدند، مقوله قهرمانی و مدیریت دو بحث جداست، شاید تسلط فنی بتواند یاری کند ولی بعضی مواقع آسیب می زند. با تفکر صرف فنی نمی توان فدراسیون اداره کرد. دنیای مدیریت متفاوت است و مباحث فنی تنها یک بخشی از کار است. بخش های دیگری مثل استان ها، کمیته ها، سبک ها، ارتباطات با وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، برون سازمانی، بین المللی و کسی که بتواند کلیات کار را در نظر بگیرد می تواند پیروز باشد.

وی در سرانجام به برنامه های خود برای فدراسیون ووشو اشاره نمود و گفت: از برنامه استراتژی چهارم کخ برای تداوم فرایند رو به رشد ووشو طراحی شده یک سال گذشته و باید بتوانیم این برنامه را ادامه دهیم. باید در استان ها بیشتر کار کنیم چرا که اگر الان تیم ملی قوی داریم ناشی از همین توجه است. باید بستر سازی کنیم برای برنامه پنجم، حفظ شرایط کیفی کار و جذب اسپانسر و توجه به شرایط اقتصادی فدراسیون باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4078

به "به صلاح ووشو تصمیم می گیرم، گزینه بهتری باشد کناره گیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به صلاح ووشو تصمیم می گیرم، گزینه بهتری باشد کناره گیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید