بیانیه وزارت ورزش در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت ورزش و جوانان ،جسارت به ساحت مقدس رسول الله(ص) و اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد.

بیانیه وزارت ورزش در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، وزارت ورزش و جوانان دربیانیه ای جسارت به ساحت مقدس رسول الله (ص) و اهانت به مقدسات اسلام و مسلمانان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جسارت به ساحت آسمانی حضرت محمد (ص)، توهین به والاترین مقدسات مسلمانان و اهانت به احساسات میلیون ها مسلمان حاصل نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که دولتمردان فرانسوی بدان افتخار می نمایند این درحالی است که این رفتار شبیه ترین شکل به جوامع غیرانسانی است.

جای بسی تاسف است که چنین رفتار هایی به بهانه آزادی بیان انجام می گردد خود بزرگترین ظلم و خدشه به آزادی بیان است و بی تردید انسان ها آزاده و غیرت دینی مسلمانان سراسر دنیا اجازه نخواهد داد جریان های باطل انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق گردد.

وزارت ورزش و جوانان ضمن ابراز خشم از اقدامات دامنه دار رسانه های مغرض در توهین به ساحت مقدس پیامبر نور و مهربانی، جانب داری از این رویداد شوم را محکوم می نماید و بار دیگر بر لزوم احترام به مقدسات تمامی ادیان و ارزش های اصیل همه فرهنگ ها و تداوم گفتمان سازنده و استمرار تعامل خیرخواهانه میان پیروان همه ادیان و اهالی همه فرهنگ ها تاکید می ورزد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5664

به "بیانیه وزارت ورزش در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه وزارت ورزش در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید