بیش از 88 میلیارد تومان از اموال مازاد دولت در زنجان فروخته شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/زنجان معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 88 میلیارد تومان از اموال مازاد دولت در استان فروخته شد.

بیش از 88 میلیارد تومان از اموال مازاد دولت در زنجان فروخته شد

احمد خداوردی شامگاه دیروز (17 اسفندماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: ابلاغ جمع کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در ابتدای سال جاری 386 میلیارد تومان بود که 54.61 درصد آن معادل بیش از 120 میلیارد تومان تا به امروز تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: جمع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای پیوست قانون استان بیش از 173 میلیارد تومان ابلاغ شده بود که تا به امروز با تخصیص بیش از 96 میلیارد تومان، 55.41 درصد تخصیص داشته است.

این مسئول ادامه داد: بیش از 46 میلیارد تومان اعتبار طرح های استانی ویژه مصوب قانون بود که 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار اضافی در طول سال به این بخش ابلاغ شد که با تخصیص نهایی بیش از 28 میلیارد تومانی، افزایش 57.04 درصدی دارد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در رابطه با فروش اموال مازاد، توضیح داد: طبق ماده 2 آیین نامه اموال دولتی، موضوع ماده 122 قانون محاسبات کشور، اموالی است که توسط وزارتخانه ها، موسسات و یا شرکت های دولتی خریداری می گردد و یا به هر طریق قانونی دیگر به تملک دولت درآمده، یا درمی آید.

خداوردی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 88 میلیارد و 700 میلیون تومان ساختمان در راستای فروش اموال مازاد دستگاه ها در نظر گرفته شده که بیش از 51 میلیارد تومان آن صرف اعتبارات هزینه ای و بیش از 30 میلیارد تومان آن به صورت اعتبارات عمرانی به دستگاه ها برگشته و این در حالی است که بیش از 4 میلیارد و 100 میلیون تومان آن نیز در قالب بند ط نیز به استان برگشته است.

وی مطرح نمود: تسویه بدهی های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی از محل اعتبارات استانی بیش از 15.5 میلیارد تومان بوده و 298 میلیارد تومان نیز اعتبارات هزینه ای کارسازی شده و 36.31 درصد سرجمع اعتبارات تملک دارایی هزینه ای استان افزایش یافته است.

این مسئول گفت: همه احتیاج دستگاه های استان در بخش های هزینه ای تامین و ابلاغ شده و به زودی شاهد توزیع آن در بخش خرد خواهیم بود.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6702

به "بیش از 88 میلیارد تومان از اموال مازاد دولت در زنجان فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 88 میلیارد تومان از اموال مازاد دولت در زنجان فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید