تأکید فیفا و کنفدراسیون ها بر ضرورت تکمیل فصل، دبیرکل AFC: صحبتی از لغو مسابقات لیگ نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیرکل AFC گفت توصیه فیفا درباره سرنوشت لیگ های کشورهای دنیا، عدم اتخاذ تصمیمات عجولانه و تکمیل مسابقات پس از طی مقطع کنونی است.

تأکید فیفا و کنفدراسیون ها بر ضرورت تکمیل فصل، دبیرکل AFC: صحبتی از لغو مسابقات لیگ نیست

به گزارش خبرنگاران، داتو ویندسور جان در گفت وگو با روزنامه الاتحاد امارات، درباره ادامه لیگ های فوتبال کشورها گفت: فیفا و کنفدراسیون های قاره ای توافق کردند که از تکمیل مسابقات لیگ در کشورها حمایت نمایند و فعلاً صحبتی از روش های جایگزین در صورت لغو مسابقات فصل نیست.

وی با اشاره به آسیب های جانبی کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا به بعضی از کشورها آسیب های جدی وارد نموده، اما ضروری است انتخاب اول کشورها، بازگشت به مسابقات لیگ پس از دوره توقف باشد. ممکن است در بعضی کشورها بازی های معوقه به منظور تکمیل فصل جاری، قبل از شروع فصل بعد برگزار گردد.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره سرنوشت لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: این مسابقات در ماه آگوست به صورت متمرکز دنبال می گردد و فعلاً درخواست یکی از کشورهای غرب آسیا را برای میزبانی از باز ی های این مرحله دریافت نموده ایم. البته هنوز در این باره تصمیمی اتخاذ نشده است و مذاکرات ادامه خواهد داشت.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4126

به "تأکید فیفا و کنفدراسیون ها بر ضرورت تکمیل فصل، دبیرکل AFC: صحبتی از لغو مسابقات لیگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید فیفا و کنفدراسیون ها بر ضرورت تکمیل فصل، دبیرکل AFC: صحبتی از لغو مسابقات لیگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید