تخصیص وام تغذیه به دانشجویانی که مشکل دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون وزیر علوم در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های سطح یک و مناطق 10گانه کشور، گفت: وام تغذیه را باید برای دانشجویانی که مشکل دارند فعال کنیم و رقم آن را هم افزایش دهیم.

تخصیص وام تغذیه به دانشجویانی که مشکل دارند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های سطح یک و مناطق 10گانه کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در 29 خردادماه 1398 برگزار گردید.

این نشست با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور، حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی از معاونان دانشجویی دانشگاه های سطح یک و مناطق 10گانه کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار گردید.

در این مراسم، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر استقلال حوزه های دانشجویی از سیستم رسمی دانشگاه گفت: بحث استقلال حوزه های دانشجویی و برداشتن دغدغه مسائل دانشجویی و خدمات دانشجویی از سیستم رسمی دانشگاه یکی از مسائل مهم ساختار سازمان امور دانشجویان است.

صدیقی تاکید نمود: وام تغذیه را باید برای دانشجویانی که مشکل دارند فعال کنیم و رقم آن را بالاتر هم ببریم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بحث ارتقای سلف سرویس ها، آشپزخانه ها و هدفمندی و افزایش وام های دانشجویی را حتماً دنبال می کنیم و اینها سه محور اصلی کار صندوق است که پیگیری خواهد شد.

انتهای پیغام/

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 738

به "تخصیص وام تغذیه به دانشجویانی که مشکل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص وام تغذیه به دانشجویانی که مشکل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید