تدابیر شدید امنیتی در طرابلس لبنان پس از تهدید کارمندان علوی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: پس از اینکه عده ای از کارمندان علوی شهرداری طرابلس تهدید به حمله شدند، ارتش لبنان تدابیر امنیتی خود را به ویژه در نزدیکی ساختمان شهرداری این شهر تشدید نموده است.

تدابیر شدید امنیتی در طرابلس لبنان پس از تهدید کارمندان علوی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی استار، پس از اینکه عده ای از کارکنان علوی شهرداری طرابلس نامه های تهدید آمیزی دریافت کردند، ارتش لبنان تدابیر شدید امنیتی در این شهر به ویژه در نزدیکی ساختمان شهرداری اتخاذ نموده است.

بر اساس این گزارش، کارمندانی از فرقه ای علوی شهرداری طرابلس خبر دادند که نامه تهدید آمیزی دریافت نموده اند که در صورت حاضر شدن بر سر کار به آنها حمله خواهد شد، پس از آن پلیس و سربازان ارتش لبنان منطقه ای که ساختمان شهرداری در آنجا واقع است، را به محاصره خود در آورده اند.

شهر طرابلس لبنان از زمان آغاز بحران دو ساله سوریه هر از چند گاهی شاهد درگیری های پراکنده بین هواداران دولت سوریه که عمدتا در منطقه علوی نشین جبل محسن و مخالفان آن که در منطقه سنی نشین باب التبانه ساکن هستند، بوده است.

در آخرین دور این درگیری ها که همزمان با آغاز عملیات ارتش سوریه برای بازپس گیری شهر مرزی القصیر که از یک سال قبل دست شورشیان افتاده بود، آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه یافت، دستکم 30 نفر از جمله دو سرباز ارتش لبنان جان خود را از دست داده اند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4217

به "تدابیر شدید امنیتی در طرابلس لبنان پس از تهدید کارمندان علوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر شدید امنیتی در طرابلس لبنان پس از تهدید کارمندان علوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید