ترامپ به روسیه درمورد هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد!

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ سفید پس از برگزاری نشست مقامات آمریکا و روسیه با موضوع کنترل تسلیحات هسته ای اعلام نمود که دونالد ترامپ روز سه شنبه در مصاحبه با وزیر خارجه روسیه به مقامات مسکو در خصوص مداخله ادعایی در انتخابات آینده آمریکا هشدار داد.

ترامپ به روسیه درمورد هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد!

به همین دلیل، جود دیر سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای که پس از ملاقات ترامپ و لاوروف صادر شد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور ترامپ نسبت به هرگونه کوشش از جانب روسیه برای مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد و از روسیه خواست تا مناقشه خود با اوکراین را حل و فصل کند.

در این نشست، سرگئی لاوروف بار دیگر پیشنهاد مسکو برای تمدید معاهده کنترل تسلیحات استارت جدید میان روسیه- آمریکا را بیان کرد؛ در مقابل، ترامپ بر تمایل خود به انجام گفتگوی راهبردی با حضور روسیه و چین تأکید کرد.

این در حالی است که چین با بهره مندی از تسلیحات هسته ای محدودتر در مقایسه با زرادخانه هسته ای آمریکا و روسیه، هرگونه گفتگوی سه جانبه در این زمینه را رد می نماید و بعضی تحلیلگران این موضع آمریکا را به مثابه دارویی زهرآلود برای نابود سازی هر معاهده استارت جدید می دانند.

از سوی دیگر، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای روسی خود گفت که ایالات متحده معتقد است سایر طرفها همچون چین ضروری است به گفتگوهای وسیعتر در مورد کنترل تسلیحات [هسته ای] بپیوندد و خاطرنشان کرد که پیشنهاد روسیه برای گنجاندن قدرتهای هسته ای همچون انگلیس و فرانسه در این گفتگوها را آنالیز خواهد نمود.

لازم به ذکر است که ملاقات مقامات واشنگتن و مسکو در شرایطی برگزار گردید که اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با متهم کردن ترامپ به سوء استفاده از قدرت و اختیارات خود و تحت فشار قرار دادن دولت اوکراین به انجام تحقیقات در مورد رقیب انتخاباتی اش، جو بایدن، خواهان صدور کیفرخواست علیه ترامپ شدند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2700

به "ترامپ به روسیه درمورد هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به روسیه درمورد هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید