تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد و سلطانی فر از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خواست تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی را ماموریت اصلی خود بدانند.

تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد و سلطانی فر از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خواست تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی را ماموریت اصلی خود بدانند.

وزیر ورزش با تشکر از نظم و پیگیری جلسات مشترک و هفتگی مدیران وزارت ورزش و جوانان و سازمان های بورس و خصوصی سازی با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گفت: برنامه ما و دولت تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

وی اضافه کرد: مطابق قانون بودجه سال 98 وزارت ورزش و جوانان مکلف به واگذاری دو باشگاه است و از مدیران عامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انتظار دارم نسبت به موضوع خصوصی سازی و پیگیری موارد مد نظر مسئولان دو سازمان بورس و خصوصی سازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در سرانجام گفت: ما و مدیران سازمان بورس و فرابورس و سازمان خصوصی سازی بر تسریع در روند خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس تاکید داریم و تهیه مقدمات لازم برای سرعت دریافت فرآیند خصوصی سازی، ماموریت اصلی مدیر عامل و هیات مدیره این دو باشگاه است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2042

به "تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید