تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری کرمان

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری اطلاع داد.

تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز چهارشنبه 21 شهریور 97 در جلسه مشترک مدیران ادارات کل میراث فرهنگی و تعزیرات حکومتی استان کرمان با فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری، اظهار کرد: در حال حاضر صنعت گردشگری استان کرمان بیش از گذشته نیازمند حمایت است.

او با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون نرخ اماکن اقامتی استان کرمان افزایش نداشته است، توضیح داد: این در شرایطی است که هزینه های جاری و حقوق و دستمزدها در سال 97 با افزایش روبرو بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به شناور بودن قیمت بلیت هواپیما، تاکید نمود: این مسئله سبب شده تا درهر لحظه قیمت بلیت های صادره متفاوت باشد و در بعضی مواقع منجر به اعتراض و یا شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی به نهادهای نظارتی از قبیل تعزیرات حکومتی گردد.

فرخی با بیان اینکه بعضی شکایات از تاسیسات گردشگری به سبب عدم ناآشنایی با شرایط و ضوابط موجود صورت می گیرد، اظهار کرد: بدون شک حضور کارشناسان میراث فرهنگی در جلسات رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری می تواند بسیار مثمرثمر باشد.

او با اشاره به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در برگزاری تورهای داخلی و خارجی بسیار فعال هستند، اضافه نمود: مطمئنا سلایق همه مسافران با هم یکی نیست و در بعضی موارد می تواند منجر به طرح شکایت از این دفاتر گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر اینکه میزان شکایات از تاسیسات گردشگری استان کرمان بسیار پایین است، اعلام کرد: این اداره کل سعی دارد با افزایش نظارت ها میزان شکایات دریافتی را به کمترین میزان ممکن برساند.

فرخی خواستار برگزاری نشست های مشترک ماهانه میان کارشناسان ادارات کل میراث فرهنگی و تعزیرات حکومتی استان کرمان شد و اعلام نمود: برپایی این قبیل نشست ها می تواند بسیار مفید و اثربخش باشد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1179

به "تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید