تغییر در برنامه های تیم ملی والیبال، الکنو تصمیم می گیرد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از تأخیر دو هفته ای رقابت های لیگ ملت های والیبال و برگزاری این رویداد در خردادماه امسال، برنامه اردوهای تیم ملی والیبال دستخوش تغییرات شد. ابتدا قرار بود الکنو سرمربی تیم ملی والیبال در تاریخ 22 فروردین ماه در ایران حاضر گردد و پس از برگزاری یک مرحله اردو، تیم ملی راهی روسیه گردد تا پس از برگزاری اردوی 10 روزه در کازان سپس از آنجا راهی رقابت های لیگ ملت ها گردد.

تغییر در برنامه های تیم ملی والیبال، الکنو تصمیم می گیرد

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در تبادل نظر با خبرنگاران درباره تغییر در برنامه های اردوی تیم ملی والیبال گفت: ابتدا قرار بر این بود پس از برگزاری اردوی 10 روزه در کازان، تیم ملی از همان جا راهی رقابت های لیگ ملت ها گردد اما با توجه به اینکه رقابت های لیگ ملت ها دو هفته به تعویق افتاد و این مسابقات خردادماه برگزار می گردد، اگر بخواهیم در همان تاریخ تیم ملی را راهی کازان کنیم باید مجدد به ایران بازگردیم و سپس راهی ایتالیا شویم.

وی تأکید کرد: به همین دلیل قرار بر این است که پس از حضور الکنو (22 فروردین ماه) در ایران درباره برگزاری یا عدم برگزاری اردو در کازان روسیه تصمیم گیری گردد و شاید این اردو به تأخیر بیفتد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6894

به "تغییر در برنامه های تیم ملی والیبال، الکنو تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در برنامه های تیم ملی والیبال، الکنو تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید