توسعه دهندگان اپلیکیشن از اپل شکایت کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، دو توسعه دهنده اپلیکیشن از اپل شکایت نموده اند. آنها ادعا می نمایند اپل با منع اپلیکیشن های رقیب و دریافت مبالغ گزاف برای دانلود هر اپ نوعی انحصار غیر قانونی در اپ استور به وجود آورده است.

توسعه دهندگان اپلیکیشن از اپل شکایت کردند

دو توسعه دهنده اپلیکیشن از اپل شکایت نموده اند. آنان ادعا می نمایند اپ استور نوعی قدرت انحصار غیر قانونی دارد و به همین دلیل به ازای فروش اپلیکیشن مبالغ گزافی از توسعه دهندگان در یافت می نماید.

به گفته این دو توسعه دهنده که سعی دارند یک شکایت گروهی علیه اپل ثبت نمایند، اپل با منع اپلیکیشن های رقیب در اپ استور، به طور ناعادلانه شیوه دانلود اپلیکیشن ها در آیفون کنترل می نماید.

این دو توسعه دهنده ادعا می نمایند چنین روندی توسعه دهندگان را مجبور می نماید تا 30 درصد از درآمد حاصل از فروش برنامه های خود را به این شرکت بپردازند و علاوه بر آن باید قیمت هایی را برای محصولات ارایه نمایند که با 99 سنت سرانجام می یابد.

در این شکایت نامه آمده است: اپل با مسدود کردن رقبای احتمالی خود در بازار اپلیکیشن های iOS آمریکا به قدرتی انحصاری دست یافته است.

این توسعه دهندگان اپلیکیشن نامگذاری کودک و همین طور اپلیکیشنی مخصوص بسکتبال ارایه نموده اند. آنها خواستار دریافت غرامت از اپل هستند و همچنین از دادگاه خواسته اند تا رفتار ضد رقابتی اپل را ممنوع کند.

این در حالی است که قانونگذاران در آمریکا مشغول آنالیز فعالیت های اپ استور هستند.

،مهر

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 623

به "توسعه دهندگان اپلیکیشن از اپل شکایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دهندگان اپلیکیشن از اپل شکایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید