توکلی در تبادل نظر با خبرنگاران: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی از 10 اردیبهشت شروع می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، مشاور سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از 10 اردیبهشت شروع می گردد.

توکلی در تبادل نظر با خبرنگاران: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی از 10 اردیبهشت شروع می گردد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار ، اظهار کرد: متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 می توانند از سه شنبه 10 اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام نمایند، مهلت ثبت نام دوشنبه 16 اردیبهشت 98 خاتمه می پذیرد.

وی اضافه کرد: جزئیات و ضوابط شرکت در این آزمون از امروز یکشنبه 8 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان متقاضی که واجد شرایط در این آزمون هستند می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و انتخاب رشته که همزمان با ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار می گیرد، در این آزمون ثبت نام نمایند.

وی عنوان نمود: پذیرش دانشجو در 66 کد رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی انجام می گردد که پذیرش در 50 کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) و پذیرش در 16 کد رشته بر اساس آزمون صورت می گیرد.

توکلی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گردد، داوطلبان ضروری است به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 340 هزار ریال (34 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: چنانچه داوطلبی علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی است، ضروری است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 69 هزار ریال (6 هزار و 900 تومان) دیگر نیز برای دوره های مذکور اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی به وسیله پیغام کوتاه به داوطلبان ارائه گردد، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیغام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ 6 هزار ریال (600 تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیغام کوتاه، می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آن ها با آزمون است) در روز آدینه 11 مرداد 97 برگزار خواهد شد.

توکلی گفت: داوطلبان ضروری است از سه شنبه 8 مرداد تا پنجشنبه 10 مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 431

به "توکلی در تبادل نظر با خبرنگاران: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی از 10 اردیبهشت شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی در تبادل نظر با خبرنگاران: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی از 10 اردیبهشت شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید