ثبت نام 2 واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شد

به گزارش پرسینا بلاگ، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در مورد ارائه دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور فراخوان داد.

ثبت نام 2 واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس سومین فراخوان دانشگاه علوم پزشکی مجازی مبنی بر ارائه دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور دانشجویان از تاریخ 25 آبان ماه 99 تا 10 آذر ماه جاری فرصت دارند تا جهت دریافت دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل اقدام نمایند.

ثبت نام در این دو واحد درسی برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دانشجویان مقطع کارشناسی رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی وعلوم تغذیه اجباری و برای دیگر دانشجویان به صورت اختیاری خواهد بود.

ثبت نام دانشجویان صرفاً به صورت اینترنتی و به وسیله لینک ثبت نام در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس http://vums.ac.ir انجام خواهد شد.

دانشجویان باید فرم تقاضای درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل را در وب سایت دانشگاه تکمیل نمایند. در ادامه دانشجویان باید تصویر معرفی نامه اداره کل آموزش دانشگاه/ دانشکده را به همراه تصویر کپی کارت ملی، تصویر اسکن عکس 3*4 را بارگذاری نمایند.

دانشجویان شهریه پرداز و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به پرداخهت شهریه به مبلغ 3.525.120 ریال (352 هزار و 512 تومان) با احتساب 40 درصد تخفیف برای این واحد درسی هستند.

بر اساس تقویم آموزشی درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل، انتخاب واحد از 25 آبان تا 10 آذر انجام می گیرد و دوره آشنایی با نحوه کار با سامانه مدیریت یادگیری نوید برای دانشجویان و اعضای هیات علمی 12 آذر برگزار می گردد.

کلاس مجازی از 17 آذر 99 شروع می گردد و تا اردیبهشت 1400 ادامه دارد. آزمون الکترونیکی سرانجام کلاس نیز اردیبهشت ماه 1400 برگزار می گردد. نمرات این درس در خردادماه 1400 به دانشگاه های علوم پزشکی ارائه می گردد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5863

به "ثبت نام 2 واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 2 واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید