جمهوری آذربایجان رزمایش بزرگ زمینی برگزارمی کند

به گزارش پرسینا بلاگ، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از برگزاری رزمایش بزرگ زمینی در این کشور در روزهای آینده جهت افزایش سطح آمادگی نیروها و بکارگیری جدیدترین تاکتیک های رزمی خبر داد.

جمهوری آذربایجان رزمایش بزرگ زمینی برگزارمی کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جمهوری آذربایجان از روز دوشنبه هفته جاری یک رزمایش بزرگ چهار روزه را آغاز می کند.

به نوشته ترند نیوز وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرده است که این رزمایش بر اساس برنامه آموزشی سال 2020 از روز دوشنبه برگزار می شود و جمعه خاتمه می یابد.

آنطور که وزرات دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرده است این رزمایش بزرگ با هدایت ذاکر حسن اوف وزیر دفاع این کشور و بر اساس آخرین دستاوردهای فناوری با هماهنگی با دیگر یگان های فرماندهی جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان استفاده از تجهیزات جدید نظامی، افزایش میزان آمادگی نیروها و تمرین تاکتیک های جنگی را از جمله اهداف مهم در برگزاری این رزمایش گفت.

ترند نیوز به مکان برگزاری این رزمایش هیچ اشاره ای نکرده است.

این کشور چندی قبل رزمایش بزرگ مشترک با نام برادری ناگسستنی 2019 با نیروهای مسلح ترکیه در منطقه جمهوری نخجوان برگزار کرد. در این رزمایشحدود5 هزار نیروی نظامی، بیش از 200 تانک و خودروی زرهی، حدود 180 واحد توپخانه و راکت با کالیبرهای مختلف، سیستمهای پرتاب راکت و خمپاره چند منظوره، 21 هواپیمای نظامی و بالگرد، خودروی زرهی بدون راننده و نمونه های دیگری از تجهیزات نظامی مدرن در این رزمایش مشارکت دارند. (جزئیات بیشتر)

خاتمهی پیام/م

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3519

به "جمهوری آذربایجان رزمایش بزرگ زمینی برگزارمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان رزمایش بزرگ زمینی برگزارمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید