جنایت جدید قسد در شرق سوریه ، بیش از 200 غیرنظامی ربوده شدند خبرنگاران

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرگزاری رسمی سوریه از جنایت جدید شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا در شرق سوریه و ربودن بیش از 200 غیرنظامی در چارچوب طرح سربازگیری اجباری اطلاع داد.

جنایت جدید قسد در شرق سوریه ، بیش از 200 غیرنظامی ربوده شدند خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عناصر وابسته به گروه موسوم به نیرو های دمکراتیک سوریه (قسد) که تحت حمایت نظامیان آمریکایی هستند، در ادامه جنایات خود در شرق سوریه، بیش از 200 نفر را طی یورشی گسترده به شماری از روستا ها و شهرک های حومه رقه و الحسکه، ربودند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، با انتشار این خبر نوشت که شبه نظامیان قسد این غیرنظامیان را به منظور سربازگیری اجباری در صفوف خود، می ربایند.

منابع مطلع محلی در الرقه به سانا اعلام کردند: چندین گروه مسلح از شبه نظامیان قسد، طی دو روز گذشته، کمین هایی را در نزدیکی مساجد بعضی از روستای این استان گذاشته بودند و بیش از 200 جوان را پس از ادای نماز در مسجد، ربودند تا آن ها را وادار به خدمت در صفوفشان نمایند.

به گفته منابع مطلع، این اقدام در چارچوب طرح قسد موسوم به سربازگیری اجباری در مناطق تحت کنترلش صورت می گیرد.

در حومه جنوبی الحسکه نیز، منابع مطلع محلی اعلام کردند که شبه نظامیان قسد با حمله به شهرک العریشه و روستای تویمین شماری از شهروندان را ربودند و آن ها را دست بسته به اردوگاه ها و مقر ها نظامی خود در حومه همین شهر انتقال دادند.

بنا بر این گزارش، نیرو های قسد در ادامه جنایات مستمرشان، دو روز پیش نیز شماری از شهروندان را در حملات جداگانه به منازل منطقه الیعربیه و شهرک تل حمیس در الحسکه و روستای المحمودلی در حومه غربی الرقه ربودند.

ساکنان مناطق شرق سوریه که از رفتار های شبه نظامیان کُرد و حامیان آمریکایی آن ها به تنگ آمده اند، تا به امروز بار ها با برگزاری تظاهرات خواهان خروج نظامیان اشغالگر و نیرو های کُرد تحت امر آن ها از این مناطق شده اند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6857

به "جنایت جدید قسد در شرق سوریه ، بیش از 200 غیرنظامی ربوده شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایت جدید قسد در شرق سوریه ، بیش از 200 غیرنظامی ربوده شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید