خبرنگاران ترددها در چهارحال و بختیاری فرایند کاهشی به خود گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: ترددهای ورودی به استان در دومین روز فرودین با کاهش 75 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو شده است.

خبرنگاران ترددها در چهارحال و بختیاری فرایند کاهشی به خود گرفت

شهرام ندیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: کنترل ها و غربالگری های مبادی ورودی استان در مورد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سبب شده تا ترددها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی پیش بینی کرد، این ترددها در روزهای آینده نیز از کاهش بیشتری برخوردار گردد چرا که ترددهای ورودی به استان در 28 اسفند 64.8 درصد کاهش، در 29 اسفند 69.3 درصد کاهش و در یکم فروردین با کاهش 74 درصدی روبرو بود.

ندیمی، بیشترین کاهش ترددها را در محور بروجن به شهرضا اصفهان گفت و گفت: در حدود 90 درصد ترددها در این راستا کاهش یافته است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری همچنین کاهش تردد در محور بروجن به لردگان که از محورهای مهم و ترانزیتی استان به شمار می رود را 65 درصد گزارش کرد و اضافه کرد: پرترددترین محور استان شهرکرد به فارسان است که با این وجود 50 درصد ترددهای این راستا نیز در روزهای اخیر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3793

به "خبرنگاران ترددها در چهارحال و بختیاری فرایند کاهشی به خود گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترددها در چهارحال و بختیاری فرایند کاهشی به خود گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید