خبرنگاران خطیبی: در گروه مرگ هستیم و همه شانس صعود دارند، از نتیجه راضی نیستم

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران گفت: گروه ما گروه مرگ است؛ نسبت به گروه های دیگر گروه سخت تری داریم و از الان نمی گردد گفت که کدام تیم صعود می نماید. در بازی های بعدی هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند صعود کند. هر چهار تیم شانس صعود دارند.

خبرنگاران خطیبی: در گروه مرگ هستیم و همه شانس صعود دارند، از نتیجه راضی نیستم

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی پس از تساوی تیمش مقابل الشارجه امارات در نشست خبری حاضر شد و گفت: خسته نباشید می گویم به بازیکنان خودم و به بازیکنان تیم شارجه. فکر می کنم هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند. آماری که درآوردیم نشان می دهد که از لخاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از تیم حریف بودیم.

وی در ادامه افزود: ما 6 کرنر زدیم و تیم شارجه یک کرنر. در نیمه اول یکی دو موقعیت به این تیم دادیم اما در نیمه دوم بچه های ما فوق العاده کار کردند ولی متاسفانه بازی گل نداشت. بازی به این خوبی باید گل می داشت و می بایست مسابقه را می بردیم. از نتیجه راضی نیستم اما از کوشش تیمم و اینکه گل نخوردیم راضی هستم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که پرکوشش حاضر شدند.

سرمربی تراکتور در ادامه گفت: چیز مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که تنها تیم این مسابقات هستیم که بازیکن خارجی نداریم. همه تیم ها از نفرات خارجی استفاده کردند ولی با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال ما قبل از آغاز فصل متاسفانه بازیکن خارجی نداریم. البته که تمام بازیکنانم حرفه ای هستند.

رسول خطیبی در سرانجام بیان داشت: الان همه تیم ها شانس دارند. گروه ما گروه مرگ است. نسبت به گروه های دیگر گروه سخت تری داریم و از الان نمی گردد گفت که کدام تیم صعود می نماید. در بازی های بعدی هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند صعود کند. هر چهار تیم شانس صعود دارند ولی امیدوارم در نهایت تراکتور به مرحله بعدی راه پیدا کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7049

به "خبرنگاران خطیبی: در گروه مرگ هستیم و همه شانس صعود دارند، از نتیجه راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطیبی: در گروه مرگ هستیم و همه شانس صعود دارند، از نتیجه راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید