خبرنگاران 14 خودرو واکنش سریع برای مقابله با کرونا در خراسان جنوبی آماده است

به گزارش پرسینا بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزوده شدن 14 خودرو مجهز به تیم های واکنش سریع و نیروهای صف استان آماده پیشگیری، مقابله و کنترل ویروس کرونا در صورت اعلام نیاز ستاد مدیریت بیماری کرونا هستیم.

خبرنگاران 14 خودرو واکنش سریع برای مقابله با کرونا در خراسان جنوبی آماده است

محمد اصغرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در راستای تحقق اهداف سازمانی و پیشبرد راهبردهای فنی استان تعداد 14 خودرو واکنش سریع خریداری شده است که به زودی تحویل شهرستان ها می شود.

وی گفت: این خودروها با اعتبار 6 میلیارد و 110 میلیون ریال و از محل فروش خودروهای استان خریداری شد که بعد از طی مراحل و اخذ مجوزهای کمیسیون های مربوطه خریداری و تجهیز و آماده تحویل شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: با توجه به ماهیت مدیریت بحران و پدافندی دستگاه و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت های استان این خودروها به تجهیزات فنی شامل موتور سم پاش، چادر صحرایی، جعبه کمک های اولیه، میز و صندلی صحرایی و دیگر امکانات مجهز است و به صورت یک کمپ مدیریت بحران می تواند در شرایط سخت و کنونی وارد عملیات فنی شود.

وی اضافه نمود: دامپزشکی به عنوان یک دستگاه پیشتاز در مدیریت بحران باید تمامی امکانات و تجهیزات خود را از پیش طراحی کند تا در صورت بروز بیماری های نوپدید و همچنین حوادث غیرمترقبه بتوانیم بحران پیش رو را به خوبی مدیریت کنیم.

اصغرزاده با بیان اینکه تجهیزات سم پاشی و ضد عفونی این خودروها از مجهزترین دستگاه های روز است گفت: دامپزشکی آماده همکاری و هم افزایی در کنترل این شرایط است.

وی گفت: در کنار این 14 خودرو خودروهای مجهز دیگری هم در اختیار دامپزشکی است که امکان ساماندهی در شرایط بحران وجود دارد.

براساس آخرین آمار تا به امروز 37 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی اعلام شده و این بیماری چهار فوتی در این استان داشته است.

خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و تا به امروز 6 شهرستان استان درگیر با کرونا شدند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3650

به "خبرنگاران 14 خودرو واکنش سریع برای مقابله با کرونا در خراسان جنوبی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 خودرو واکنش سریع برای مقابله با کرونا در خراسان جنوبی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید