دانشگاه علم و صنعت به پژوهشگران وام های بلاعوض می دهد ، محدودیتی برای ارائه گرنت وجود ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت در جهت حمایت از فعالیت های پژوهشی به اساتید وام های بلاعوض می دهد.

دانشگاه علم و صنعت به پژوهشگران وام های بلاعوض می دهد ، محدودیتی برای ارائه گرنت وجود ندارد

تورج محمدی، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره آئین نامه واحد های پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: خوشبختانه این آیین نامه با 14 نوع واحد پژوهشی که از واحد های کوچک انفرادی و بزرگ گروهی تشکیل شده اند به تصویب هیئت امنای دانشگاه علم وصنعت رسید.

محمدی با بیان اینکه ان شاء الله بتوانیم در زیست بوم دانشگاه علم و صنعت مجموعه این واحد ها را با توجه به احتیاج دانشگاه پیاده سازی کنیم، توضیح داد: دانشگاه علم و صنعت در جهت تشویق اساتید برای انجام فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد. در کنار حمایت های دانشگاه، صندوق پژوهش و فناوری نیز از فعالیت های پژوهشی دانشجویان و اساتید حمایت خواهد نمود. البته نحوه حمایت این صندوق متفاوت از دانشگاه است.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه محدودیتی برای ارائه گرنت به پژوهشگران وجود ندارد، اعلام نمود: دانشگاه علم و صنعت متناسب با آئین نامه گرنت که مربوط به عملکرد سالانه اساتید همچون فعالیت های صنعتی، کار های فناورانه، تعاملات بین المللی و داشتن مقالات isi می گردد، به ارائه وام های بلاعوض می پردازد. پژوهشگران می توانند با استفاده از این حمایت ها تحقیقات پژوهشی خود را گسترش دهند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2761

به "دانشگاه علم و صنعت به پژوهشگران وام های بلاعوض می دهد ، محدودیتی برای ارائه گرنت وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علم و صنعت به پژوهشگران وام های بلاعوض می دهد ، محدودیتی برای ارائه گرنت وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید