دربی خوزستان برنده نداشت، زور فولاد و صنعت به هم نرسید

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم فولاد و صنعت نفت از ساعت 16:40 در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی دو تیم با نتیجه 2-2 مساوی به اتمام رسید.

دربی خوزستان برنده نداشت، زور فولاد و صنعت به هم نرسید

در این بازی ابتدا عارف آقاسی بازیکن تیم فولاد در دقیقه 39 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نفتی های آبادان با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم تیم فولاد برای جبران گل خورده پیش کشید و در دقیقه 53 توسط محمد قاسمی نژاد به گل رسید تا بازی مساوی گردد.

در دقیقه 58 شهاب گردان اشتباه عجیبی کرد و در محوطه شش قدم توپ را به پای عیسی آل کثیر کوبید تا این توپ بلوکه شده وارد دروازه فولاد گردد. هرچند این گل به اسم عیسی آل کثیر ثبت شد تا مهاجم نفتی ها 8 گله گردد، اما تقصیر گردان روی این گل به حدی زیاد بود که با کمی اغراق می توان آن را یک گل به خودی به حساب آورد.

در حالی که بازی می رفت با همین نتیجه به خاتمه برسد، تیم فولاد در دقیقه 93 به واسطه خطای محمد دریس دروازه بان صنعت نفت روی شیمبا صاحب ضربه پنالتی شد که خود شیما در دقیقه 94 توپ را تبدیل به گل کرد تا این بازی در نهایت به مساوی کشیده گردد.

با این نتیجه صنعت نفت 27 امتیازی شد و به رده پنجم جدول سقوط کرد و فولاد 24 امتیازی شد و در رده هفتم نهاده شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2833

به "دربی خوزستان برنده نداشت، زور فولاد و صنعت به هم نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی خوزستان برنده نداشت، زور فولاد و صنعت به هم نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید