دستاوردهای فناورانه نانویی به نمایش گذاشته می شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از 18 تا 21 مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

دستاوردهای فناورانه نانویی به نمایش گذاشته می شوند

این دوره از نمایشگاه نسبت به سال گذشته فضایی بیشتر داشته که در آن محصولات تولیدشده در حوزه نانو به نمایش گذاشته می شوند.

در این دوره از نمایشگاه 200 شرکت و نهاد حضور فعال خواهند داشت، همچنین از کشورهای ترکیه، اتیوپی، عراق، افغانستان، آفریقا، آذربایجان، اندونزی و کشورهای حوزه سی آی اس در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. حضور کشورهای خارجی می تواند زمینه ای برای ارتباط ایران با سایر کشورها به واسطه محصولات نانو باشد.

همچنین در این دوره از نمایشگاه 30 محصول جدید در بخش طرح های نوآورانه حضور خواهند داشت.

شرکت های صنعتی و شبکه تبادل، بخش توسعه فناوری، برنامه های تخصصی B2B، تورهای دانشجویی و دانش آموزی، کارگاه های آموزشی، حضور دانشگاه ها و پژوهشگاه ها از دیگر بخش های این دوره از نمایشگاه به شمار می روند.

همچنین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو جشن تدوین صدمین استاندارد فناوری نانو در اولین روز نمایشگاه برگزار می گردد. از سوی دیگر برترین محققان و مؤسسات پژوهشی فناوری نانو در سومین روز معرفی و تقدیر می شوند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1795

به "دستاوردهای فناورانه نانویی به نمایش گذاشته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای فناورانه نانویی به نمایش گذاشته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید