دستور جدید رئیس جمهوری درباره حقوق پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اجرای دستور رئیس جمهوری برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت مبارزه با کرونا، دستورالعمل افزایش حقوق کادر درمانی را صادر کرد.

دستور جدید رئیس جمهوری درباره حقوق پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت در نامه ای خطاب به معاون مالی و خزانه دار کل کشور تاکید کرد: این دستورالعمل در اجرای قانون بودجه سال 1398 کل کشور و پیرو نامه شماره 694088 مورخ 1398/11/29، افزایش تخصیص هزینه عمومی دستگاه اجرایی با رعایت و مقررات اقدام شود.

سازمان برنامه و بودجه کشور در این بخشنامه شرح داد: خزانه داری کل کشور نسبت به افزایش اعتبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - اجرای پزشک خانواده به مبلغ 200 میلیارد تومان برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا اقدام کند.

پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور این روزها در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا زحمات بسیار با ارزشی از خود نشان داده اند و درخط مقدم مبارزه با بحران کرونا در حال انجام وظیفه هستند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3547

به "دستور جدید رئیس جمهوری درباره حقوق پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور جدید رئیس جمهوری درباره حقوق پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید