دولت ها نباید نقش مهم خود در کنترل همه گیری کرونا را نادیده بگیرند

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای اخیرا گفت که شرکت های فناوری نباید با مبارزه با همه گیری COVID-19 را فراموش نمایند، اما همکاری دنیای فناوری با مقامات بهداشتی نباید باعث کم کاری دولت ها و مقامات بهداشتی در جهت مبارزه با همه گیری کرونا گردد.

دولت ها نباید نقش مهم خود در کنترل همه گیری کرونا را نادیده بگیرند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای می گوید که این یک زمان طبیعی است که باید فناوری های عظیم مورد آنالیز قرار گیرند، اما نباید با به عهده دریافت این نقش، وظیفه دولت و سازمان های بهداشتی فراموش گردد.

ساندار پیچای در مصاحبه جدیدی با مجله تایم، گفت که کار کردن از خانه ممکن است بعد از بیماری همه گیر عادی گردد. وی همچنین به چگونگی مقابله با اطلاعات غلط گوگل در این زمان پرداخت. گرچه کوشش های گوگل گاهی پیروز نبوده است. مدیرعامل گوگل در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: من فکر می کنم شرکت های فناوری می توانند نقش مهمی را در مبارزه با COVID-19 بازی نمایند و این همان نقشی است که ما می خواهیم بازی کنیم. اما من معتقدم نقش ها بسیار واضح است. این وظیفه دولت ها و سازمان های بهداشت عمومی است که باید جوابگوی این بحران باشند.

پیچای همچنین در خصوص چگونگی کار از خانه در دوران همه گیری کرونا گفت: من فکر می کنم دلیل این که ما می توانیم به طور موثر از خانه کار کنیم این است که ما قبلاً این کار را انجام داده ایم. ما بنیاد ساختیم و به این پایه و اساس به طور مداوم احتیاج داریم. من فکر می کنم این بخشی از ماهیت بشر است که انعطاف پذیر باشد. وقتی می بینم میزان رفت و آمد سر کار و میزان تلفات خانواده های آن ها و ... تا چه میزان است، متوجه می شوم که باید کاری موثر تر انجام دهیم.

وی اضافه نمود که آلفابت چندین پروژه در دست اقدام دارد تا به افرادی که دسترسی به فناوری در منزل ندارند شرایطی مناسب ایجاد نمایند. فکر می کنم وقتی ایالات متحده در خصوص زیرساخت ها صحبت می نماید، باید برنامه ای روشن برای تأمین اتصال پهنای باند و توسعه ظرفیت های بیسیم به اماکن روستایی ارائه گردد.

وی درباره واکنش دونالد ترامپ علیه همکاری گوگل و اپل نیز گفت: ما قبلاً در کوشش بودیم تا اطلاعات بیشتری درباره COVID ارائه دهیم، از جمله در خصوص غربالگری و آزمایش؛ بنابراین ما از این موقعیت به عنوان فرصتی برای همکاری نزدیک استفاده کردیم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4147

به "دولت ها نباید نقش مهم خود در کنترل همه گیری کرونا را نادیده بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ها نباید نقش مهم خود در کنترل همه گیری کرونا را نادیده بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید