دو تفسیر از یک نامه خیلی مهم در پرسپولیس!

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دادگاه عالی ورزش با آنالیز مجدد شکایت ماریو بودیمیر از باشگاه پرسپولیس بابت طلب 475 هزار یورویی این بازیکن، ضمن تایید این حکم فرصت 45 روزه ای را به سرخپوشان داد تا علاوه بر پرداخت این مبلغ، سود سالیانه پنج درصد آن نیز واریز گردد.

دو تفسیر از یک نامه خیلی مهم در پرسپولیس!

با وجود اینکه مهلت باشگاه برای پرداخت این مبلغ امشب به اتمام می رسد اقدامی برای پرداخت طلب سنگین بودیمیر انجام نشده است تا سایه سنگین محرومیت دوباره روی سر باشگاه پرسپولیس بیفتد.

باشگاه پرسپولیس در حالی با این حکم روبرو شده است که تفاسیر مختلفی از احتمال برخورد انضباطی فیفا مطرح می گردد.

امیر ساعد وکیل باشگاه پرسپولیس معتقد است صدور حکم محرومیت از سوی فیفا احتیاج به اعلام مجدد بودیمیر بابت عدم پرداخت دارد تا سرخپوشان با تصمیم گیری این نهاد بین المللی با آن روبرو شوند.

وی در این باره عنوان نموده است: ضروری است بودیمیر به کمیته انضباطی فیفا مراجعه نموده و این کمیته هم از باشگاه پرسپولیس استعلام خواهد گرفت و اگر تا آن تاریخ پرداختی صورت نگرفته باشد، کمیته انضباطی فیفا مهلتی بین دو هفته تا یک ماه خواهد داد.

وکیل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برداشت من این است کمیته انضباطی فیفا دوباره به پرسپولیس مهلت خواهد داد و اگر در مهلت مشخص شده این بدهی تسویه نگردد، محکومیت های انضباطی نظیر محرومیت از پنجره های جابجاییی، کسر امتیاز و … خواهد بود.

ساعد در حالی مدعی چنین موضوعی است که دادگاه عالی ورزش نهاد رسیدگی بالاتری نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون های جهانی از جمله فوتبال است.

وکیل باشگاه پرسپولیس عدم آنالیز دوباره دادگاه CAS به این موضوع را به دلیل نقص در ارائه مدارک از طرف تیم حقوقی پیشین باشگاه عنوان نموده است و به همین خاطر معتقد است فیفا باید در این باره اعلام قطعی محرومیت کند.

دو تفسیر متفاوت از مهم ترین نامه محرومیت پرسپولیس در آستانه جابجایی زمستانی که می تواند برای سرخ ها سخت و سنگین باشد تا یحیی گل محمدی بار دیگر نتواند بازیکنان مدنظر خود را به جمع شاگردان فعلی خود اضافه کند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6463

به "دو تفسیر از یک نامه خیلی مهم در پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تفسیر از یک نامه خیلی مهم در پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید