دپوی داروهای خاص و کمیاب بیماران مناطق سیل زده تا پایان خرداد

به گزارش پرسینا بلاگ، رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت که داروهای بیماران خاص مناطق سیل زده تا سرانجام خرداد ماه تامین و دپو شده است.

دپوی داروهای خاص و کمیاب بیماران مناطق سیل زده تا پایان خرداد

دکتر مهدی شادنوش در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت بیماران و به ویژه بیماران خاص در مناطق سیل زده کشور، گفت: از لحظات ابتدایی بروز سیل، به دنبال اقدامات صورت گرفته و با پیگیری همکاران مان در وزارت بهداشت، وضعیت بیماران ساماندهی شد.

وی اضافه نمود: بالاخره بیماران ما باید داروهایشان را دریافت نمایند. وقتی مال و اموال شان را در خانه هایشان گذاشتند و بیرون آمدند به تبع داروهایشان را هم نتوانستند با خود ببرند. در عین حال در بعضی مناطق داروها تحت تاثیر سیل از بین رفته اند. بر همین اساس ما داروهای بیماران را تامین کردیم و تا انتها خرداد ماه همه داروهای خاص و کمیاب، دپو و تامین شده اند.

شادنوش با بیان اینکه بیماران دیالیزی در مناطق سیل زده ساماندهی شدند، ادامه داد: در بعضی استان ها که در خود شهر مانند گلستان اصلا امکان ارائه خدمات وجود نداشت، بیماران بلافاصله به شهر دیگری منتقل شدند. به عنوان مثال بیماران شهر گنبد با همکاری بیمارستان سازمان تامین اجتماعی پوشش داده شدند. در شهرهایی مانند پل دختر آلودگی آب، دستگاه های ما را دچار اختلال نموده بود که این دستگاه ها سرویس شده و مجددا به ارائه خدمت پرداختند.

وی تاکید نمود: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشتیم و پیگیریم تا بیماران مان همچنان بدون مشکل مراحل درمان شان را طی نمایند. امیدواریم به دنبال اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در طول سال نیز داروهای بیماران خاص هیچگونه مسئله ای نداشته باشد. در استان های سیل زده نیز داروهای آن ها را تا انتها خرداد ماه دپو کردیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 341

به "دپوی داروهای خاص و کمیاب بیماران مناطق سیل زده تا پایان خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دپوی داروهای خاص و کمیاب بیماران مناطق سیل زده تا پایان خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید