راهکارهای بهبود استاندارد داوری مورد آنالیز نهاده شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران : اعضای کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی گردهم آمدند و در مورد راهکارهای بهبود شرایط داوری در قاره کهن به بحث و گفت و گو پرداختند.

راهکارهای بهبود استاندارد داوری مورد آنالیز نهاده شد

به گزارش خبرنگاران ، اعضای کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز گذشته (یکشنبه) در مقر این نهاد واقع در کوالالامپور مالزی گردهم آمدند تا زیر نظر داتو ووراوی ماکودی، رئیس این کمیته راهکارهای بهبود استاندارد داوری در سطح قاره آسیا را مورد بحث و آنالیز قرار دهند.

در شروع این جلسه ژانگ جیلونگ، رئیس موقت AFC از اعضای این کمیته خواست تا پیش از هر چیز برای توسعه و بهبود اوضاع فوتبال آسیا کوشش نمایند و توجه ویژه ای به داوری داشته باشند.

وی گفت: به عنوان عضوی از این کمیته مهم باید بگویم که در قبال وظیفه ای که داریم باید مسئولیت پذیر بوده و روی توسعه فوتبال آسیا تمرکز بیشتری داشته باشیم.

جیلونگ اضافه نمود: باید وظیفه خود را درک کنیم و برای بهبود وضعیت فوتبال قاره کهن دانش خود را در اختیار یکدیگر بگذاریم. ما سال جدید را با نگاهی مثبت به این موضوع شروع کردیم و فکر می کنم فعالیت های آموزشی زیادی را نیز پیش رو داشته باشیم.

ووراوی نیز از اعضای این کمیته به خاطر حمایت و همکاری در فعالیت های داوری و زحمات آنها در بهبود قضاوت ها قدردانی کرد.

رئیس تایلندی کمیته داوران AFC گفت: از کلاس های آموزشی تا سمینارهایی که برای داوران برگزار شده نشان می دهد چند ماه اولیه سال را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.

وی توضیح داد: مایلم از حمایت و زحمات تمامی اعضای کمیته داواران AFC تشکر کنم، چون بدون همکاری آنان تحقق چنین مواردی در این مدت کوتاه ممکن نبود. داوران ما نیز با عملکرد خوب شان به خوبی این موضوع را نشان دادند.

این کمیته درخواست هند (از منطقه جنوب مرکزی)، میانمار (از منطقه آسیای جنوب شرقی) و عمان (از منطقه غرب) برای اجرای پروژه های ارتقای سطح کیفی داوری در قاره کهن را تایید کرد.

در این جلسه همچنین فهرست مدرسان داوری فوتبال، ارزیابان داوری و مدرسان داوری فوتسال به تایید رسید. ضمناً موضوعات سیستم داوری بانوان و یاری داوری آنان، داوری فوتسال بانوان (بانوان و آقایان) و داوری فوتبال ساحلی نیز مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

قضاوت مسابقات مردان توسط داوران زن نیز از دیگر موارد آنالیز شده توسط شرکت نمایندگان در این نشست بود. تمامی این تصمیمات باید توسط کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید گردد و پس از آن عملی خواهد شد.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1491

به "راهکارهای بهبود استاندارد داوری مورد آنالیز نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای بهبود استاندارد داوری مورد آنالیز نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید