ساری: رودیگر می رسد، کانته شاید

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی چلسی از احتمال غیبت انگولو کانته در دیدار حساس یکشنبه شب تیمش برابر یونایتد اطلاع داد.

ساری: رودیگر می رسد، کانته شاید

ساری: رودیگر می رسد، کانته شاید

چلسی در دیداری حساس، روز یکشنبه به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. تیم بازنده این دیدار تا حد زیادی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست می دهد و هیچکدام از دو تیم دوست ندارند این مسابقه 6 امتیازی را از دست بدهند.

مائوریتسیو ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری پیش از این دیدار از احتمال غیبت کانته اطلاع داد: شرایط رودیگر در حال حاضر خوب است. ما کوشش می کنیم تا کانته ریکاوری کند اما در حال حاضر مطمئن نیستم.

سرمربی ایتالیایی آبی ها همچنین در خصوص کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان تیمش که از ناحیه آشیل دچار آسیب دیدگی شده گفت: فکر می کنم کالوم یکی دو روز دیگر به اینجا برگردد. او به زمان احتیاج دارد اما او از نظر ذهنی و فیزیکی بسیار قوی است. سه ماه را مطمئنا دور خواهد بود. پس از آن باید شرایط او را آنالیز کنیم زیرا شاید بتواند بازی کند اما ما احتیاج داریم که او در بهترین فرم باشد. بنابراین بستگی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، این دیدار بسیار مهم است؛ شاید مهمتر از هدف ما، بنابراین ما کوشش می کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و احتیاج داریم که شکست نخوریم. فکر می کنم این دیدار دشواری برای هر دو تیم است. ما باید مقابل حریفی قرار بگیریم که بعد از دربی منچستر، از بالاترین سطح انگیزه برخوردار است. ما باید کوشش کنیم. ما برای انتها فصل، دو هدف بسیار مهم داریم؛ قرار دریافت در بین چهار تیم اول لیگ برتر و دوم رسیدن به فینال لیگ اروپا. برای رسیدن به هدف اول، این دیدار بسیار مهم است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 425

به "ساری: رودیگر می رسد، کانته شاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: رودیگر می رسد، کانته شاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید