سرقت کفش های ورزشکار ایرانی در مسابقات مشهد

به گزارش پرسینا بلاگ، دونده ایران در المپیک توکیو گفت: با اینکه کفش هایم را با خودم به استادیوم آورده بودم، اما متاسفانه هر چه گشتیم پیدا نشد و حس می گنم متاسفانه آنها را دزدیدند.

سرقت کفش های ورزشکار ایرانی در مسابقات مشهد

به گزارش ایسنا حسن تفتیان در جمع خبرنگاران پس از کسب مقام دومی در رقابت های جام امام رضا(ع) مشهد، اظهار کرد: در این رقابت ها همه چیز عالی و خوب بود. 100 درصد کار ما دونده ها وابسته به کفش هایمان است و این اتفاق بد باعث شد که نتوانم در فینال به مقام بهتری دست یابم.

وی اضافه کرد: اتفاق خیلی خیلی بدی رخ داد، کفش هایم را حس می کنم دزدیدند و همین موضوع باعث شد نتوانم این رقابت را خوب تمام کنم. کفش هایم را با خودم آورده بودم و در کیفم بود، اما در استادیوم ناگهان متوجه شدم کفش هایم نیست.

نماینده ایران در المپیک توکیو اضافه کرد: بعد از این مسابقات، اردوهایم را در فرانسه برای المپیک شروع می کنم. در 8 مسابقه بین المللی در سطح لیگ الماس و ورلدچلنج ها شرکت خواهم کرد. امیدوارم 11 مرداد روز دوومیدانی ایران در المپیک باشد و اتفاقی خوب رقم بخورد. حضور در رقابت های مشهد برایم هیجان زیادی داشت. اصلا شرایط مسابقه را نداشتم، اما چون مشهد میزبان بود در آن شرکت کردم.

وی اضافه کرد: کفش هایی که برای مسابقه پوشیدم برایم عظیم بود و حتی در استارت هم تعادلم را از دست دادم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6958

به "سرقت کفش های ورزشکار ایرانی در مسابقات مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت کفش های ورزشکار ایرانی در مسابقات مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید