سفر به رامسر و اقامت در ویلاهای لوکس بوکینگ ویلا

به گزارش پرسینا بلاگ، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی شمال ایران درباره سفر به رامسر و اقامت در ویلاهای این شهر زیبا و دیدنی سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به شمال ایران را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

سفر به رامسر و اقامت در ویلاهای لوکس بوکینگ ویلا

شمال کشور ایران پر از جنگل های سرسبز و مناظر دیدنی است که تماشای آن می تواند طبیعت گردان و گردشگران را به وجد آورد.شهر رامسر عروس شهر های شمالی کشور است و از نظر زیبایی و جذابیت های بصری کم نظیر است.این شهر روستا ها و شهر های دیدنی دیگری هم در اطراف خود دارد که همگی جاذبه های طبیعی،اماکن تاریخی و تفریحی در خود جای داده اند.در این مطلب با ما همراه شوید تا در خصوص عروس شهر های شمالی ایران یعنی رامسر و شهر های اطراف آن، اطلاعاتی را کسب کنید و با دید گسترده تری به این ناحیه سفر نموده و جاهای دیدنی مورد علاقه خود را به آسانی انتخاب کنید و با استفاده از پلتفرم اجاره آنلاین ویلا و سوئیت بوکینگ ویلا، محل اقامت خود را تعیین کنید و لحظات خوبی را در کنار دوستان یا خانواده تان بگذرانید.

بیایید با هم به رامسر سفر کنیم !

شهر رامسر که اسم و آوازه آن برای همه افراد اهل گردش و مسافرت رفتن آشنا است. بر روی نقشه رامسر در غرب استان مازندارن و در دامنه های جنگلی رشته کوه های البرز قرار گرفته است و همین باعث شده طبیعت بسیار زیبای این منطقه از کوهستان ها و جنگل آغاز گردد و به ساحل زیبای دریای خزر ختم گردد. آب و هوای رامسر بسیار عالی است به همین دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی رامسر توانسته در همه فصل های سال گردشگران را به خود جذب کند. خبر خوب این است که شما با اجاره ویلا در رامسر به راحتی می توانید از تمامی جاذبه های طبیعی این منطقه لذت ببرید.

روستای جواهرده ، همچون جواهر زیبا!

جواهرده، محله بسیار خوش آب و هوایی است که در یکی از مناطق رامسر واقع شده است. ناحیه ای که بسیار هوایی مطبوع و محلی دل نشینی دارد، ضروری است بدانید که این روستای باصفا و سرسبز، در26 کیلومتری شهر رامسر واقع شده است.جاده دسترسی به جواهرده از غرب رامسر آغاز می گردد و در طول راستا آن، با شیبی تند در کنار دره و رودخانه باصفا و جذاب صفارود ادامه پیدا می نماید. روستای جواهرده در فصول گرم مانند تابستان به دلیل آب و هوای خنک و معتدلی که داردو مورد استقبال زیاد گردشگران و طبیعت گردان قرار می گیرد. اگرچه که در فصل زمستان، اقامت در این روستا سخت است، به دلیل این که در زمستان سرمای بسیار زیاد و بارش سنگین برف، به کوه ها زیبایی خیره نماینده ای می بخشد ولی این قدر حجم بارش برف زیاد است که راه ها مسدود می گردد و دسترسی به جواهرده را غیر ممکن می سازد. این ناحیه در هر چهار فصل سال زیبایی خاص و حیرت انگیز خود را دارد. یکی از اماکن تفریحی جواهرده، دریاچه قو است. اگر از بالا و پایین سنگ و شن های راستا بگذرید به دریاچه قو می رسید. آلاچیق های کنار دریاچه، قایق های جذاب پدالی، عطر و رایحه غذاهای خوشمزه شمالی، نسیم خنک دریاچه، لذت گشت و گذار شما را چندین برابر می نماید.مناظر این منطقه برای ماجراجویی و گذراندن لحظات رویایی بسیار مناسب است.

تنکابن شهری رویایی

شهرستان زیبا و وصف ناپذیر تنکابن با مناظر طبیعی خود که در آن رودخانه ها، آبشارها، چشمه ها و سرسبزی های شگفت انگیز خودنمایی می نمایند، یکی از بهترین انتخاب ها برای تجربه سفر به دل طبیعت می تواند، باشد. البته که اگر بخواهید به شمال کشور سفر کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب کردن دارید. چشمه آبگرم فَلَکده از آن دست جاذبه های طبیعی و درمانی این شهر به حساب می آید که هر ساله گردشگران زیادی را از نواخی مختلف ایران زمین به خود جذب می نماید.

از ویژگی های این پدیده طبیعی درمانی ، نداشتن گوگرد و شرب بودن آن است، که با شنا در آن می توان در درمان برخی از بیماری ها مانند دردهای مفصلی و آرتروز نتیجه خوبی را به دست آورد. از چشمه معروف آبگرم تنکابن که بگذریم به پل چشمه کیله میرسیم.پل چشمه کیله در شهر زیبای تنکابن واقع شده و طراحی و ساخت آن در سال 1309 شمسی با توسط مهندسین کشورهای روسیه و آلمان آغاز و سال 1311 هجری شمسی به ساخت آن به سرانجام رسید.همچنین این سازه کهن ایرانی دارای قدمتی برابر با دوران پهلوی اول است و به عنوان یکی از زیباترین پل های تاریخی کشور و نمادی از شهر تنکابن به حساب می آید.مرداب رویایی نشتارود را نمی توان فراموش کرد! این مرداب در 5 کیلومتری از شهر تنکابن واقع شده است و در انتهای بیشتر کوچه های آب مرداب هایی وجود دارد و در این محل گونه های مختلفی از ماهی تخم گذاری می نمایند و برخی از پرندگان زیبایی خاص و دلپذیری به این مرداب بخشیدند.اگر برای درست کردن ناهار و توقفی کوتاه در تنکابن دنبال جای مناسب می گشت، پارک جنگلی چالدره گزینه مناسبی می تواند باشد.این پارک در راستا شهر تنکابن واقع شده است و با معماری بی نظیر و جالبی که درون پارک وجود دارد توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب نموده است. این پارک استراحتگاه مناسبی برای گردشگران هست.حال به جنگل های مه آلود و حیرت انگیز دوهزار سفر می کنیم و از طبیعت زیبای این ناحیه می گوییم.از تابستان های تنکابن هم که هرچقدر تعریف کنیم، کم گفتیم. تابستان های این منطقه بسیار گرم است و برای آفتاب دریافت و شنا کردن در استخر، مناسب است و خبر خوب این است که شما می توانید با اجاره ویلا استخردار به صورت آنلاین، روز های تابستانی خوبی را ، در کنار دوستان یا خانواده تان تجربه کنید.

جنگلهای مهآلود دوهزار

دوهزار نام یک منطقه توریستی و گردشگری از شهرستان تنکابن در شمال ایران است. آب و هوای دوهزار معتدل کوهستانی با تابستان های خنک و معتدل و زمستان های نسبتاً سرد و برفی است. این ناحیه بسیار زیبا است و مناظر کوهستانی، چمنزار و جنگل های مرتفع جلگه ای دارد. دره دوهزار یک مقصد طبیعت گردی با جاذبه های بسیار متنوع و متفاوت است. همچنین ضروری است بدانید که مردم روستاهای دوهزار به زبان مازندرانی با لهجه گیلانی سخن می گویند (به دلیل فاصله کم بین استان گیلان و شهر تنکابن) یکی از جاذبه های دیدنی جنگل های دوهزار، رودخانه دو هزار است که در نزدیکی های آن شیلات دارد و شما می توانید ماهی های تازه از آن خریداری کنید. آب و هوای خنک و ماهی کبابی، نشانه ای از سفر ایده آل است! مگه نه؟ رودخانه دو هزار، که از ارتفاعات الموت قزوین و تخت سلیمان سرچشمه می گیرد، از حاشیه روستا عبور میکند و حواشی بسیار سرسبزی دارد. جنگل های حاشیه رود، در فصل تابستان محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران و طبیعت گردان به حساب می آید. همچنین برای گردش در جنگل های دوهزار دو راه پیش روی شما است، هم می توانید در جنگل پیاده روی کنید و هم راستا کوهنوردی تا قله سیالان را طی کنید (البته توجه داشته باشید که وسایل مورد احتیاج کوهنوردی و کفش مناسب را به همراه داشته باشید تا دچار آسیب جدی نشوید) بعد از کمی کوهنوردی در جنگل های دوهزار به منطقه دریاسر می رسید. به این ناحیه که برسید، جنگل ها تمام می شوند و به دشتی وسیع خواهید رسید که در تابستان آب و هوای بسیار خنکی دارد. وجود کوه های زیبای تنگ لات خان بن، سیاه کل و کل تلا، همچنین چشمه ها و رودهای پرآب، دریاسر را به یکی مناطق دیدنی تبدیل نموده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 916

به "سفر به رامسر و اقامت در ویلاهای لوکس بوکینگ ویلا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به رامسر و اقامت در ویلاهای لوکس بوکینگ ویلا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به رامسر و اقامت در ویلاهای لوکس بوکینگ ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید