سفیر یمن در ایران: نماینده سازمان ملل عادت دارد جای جلاد و قربانی را عوض کند

به گزارش پرسینا بلاگ، سفیر یمن در ایران در واکنش به سخنان نماینده سازمان ملل در یمن، وی را به در پیش دریافت استاندارد دوگانه متهم کرد.

سفیر یمن در ایران: نماینده سازمان ملل عادت دارد جای جلاد و قربانی را عوض کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن در ایران، در صفحه توئیتر خود به موضع امروز مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل اشاره کرد و گفت که او جای جلاد و قربانی را عوض کرده است.

او نوشت: فرستاده سازمان ملل همچون گذشته عادت دارد که مواضع دوگانه اتخاذ کرده و قربانی را محکوم و جلاد را تبرئه کند و حقایق را وارونه جلوه دهد.

الدیلمی همچنین گفت که نماینده سازمان ملل تمامی بدیهیات قوانین بین المللی را نادیده می گیرد و اگر به اجرای درخواست دبیرکل سازمان ملل برای اجرای آتش بس در یمن اصرار دارد؛ از شورای امنیت بخواهد تا قطعنامه روشنی در خصوص توقف درگیری ها و از بین رفتن محاصره یمن صادر کند.

گریفیتس امروز در واکنش به حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن به عمق خاک عربستان، آن را در راستای افزایش تنش در یمن و هم ردیف حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن دانست و مدعی شد که این حملات غیر قانونی است.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمنی امروز از بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی به عمق خاک عربستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)

.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3891

به "سفیر یمن در ایران: نماینده سازمان ملل عادت دارد جای جلاد و قربانی را عوض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر یمن در ایران: نماینده سازمان ملل عادت دارد جای جلاد و قربانی را عوض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید