سوژه یابی اربعینی اجرا شده تا روی آنتن بروند

به گزارش پرسینا بلاگ، جلال غفاری در نشست هم اندیشی برنامه سازان اربعین حسینی سیما بر پوشش هر چه بهتر حضور میلیونی ایرانیان و آزادگان سراسر جهان تأکید کرد.

سوژه یابی اربعینی اجرا شده تا روی آنتن بروند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، جلال غفاری رئیس ستاد اربعین سیما با اشاره به اینکه این جلسه در راستای هم فکری و تبادل تجربیات برنامه سازان برگزار شده است، توضیح داد: در جلسه هم اندیشی قصد داریم از تجارب برنامه سازانی که سال های گذشته در راهپیمایی اربعین حضور داشته و برنامه های بسیار خوبی فراوری نموده اند استفاده کنیم تا به امید خدا سال جاری بتوانیم آرایش رسانه ای بهتری را نسبت به سال های گذشته داشته باشیم.

غفاری ادامه داد: اتفاق بزرگی که در چند روز آینده به عنوان بزرگترین تجمع انسانی دنیا و با این کیفیت شامل تمامی مناسبات انسانی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و تعاون شکل می گیرد، تنها در اربعین شاهد هستیم؛ رسانه ملی در انعکاس این پدیده نقش پررنگی دارد و با توجه به اینکه رسانه های خارجی و غربی همچون گذشته تصمیم دارند که این رویداد بزرگ را بایکوت خبری و یا در معانی اربعین انحراف ایجاد نمایند، رسالت صداوسیما در این اتفاق بزرگ خیلی پررنگ تر شده است.

وی با اشاره به آمادگی معاونت سیما و برنامه ریزی های قبلی برای این پدیده الهی اعلام کرد: ستاد اربعین معاونت سیما با تدبیر میرباقری معاون سیما تشکیل و شبکه افق به عنوان دبیرخانه ستاد اربعین معین شده و تمامی ظرفیت سیما برای انعکاس این رویداد بزرگ در قالب 8 استودیوی بین جهت نجف تا کربلا به نام موکب های رسانه ای تدارک دیده شده و بعضی تیم های برنامه ساز مختلف اعم از مستند سازی وگروه های گزارشی اعزام شده اند و در روزهای آینده نیز اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اربعین سیما با اشاره به برنامه ریزی در حوزه محتوایی ستاد اربعین، اضافه نمود: کمیته محتوایی اربعین با موضوع تیم های کاملاً حرفه ای و دانشگاهی تشکیل شده اند و کار سوژه یابی و محتوایی اربعین به خوبی صورت گرفته و ان شاءلله سال جاری با حضور میلیونی مردم ایران در عراق و راهپیمایی هایی که در داخل کشور و در شهرهای مختلف در روز اربعین شکل می گیرد، جلوه های ویژه ای ثبت و در قاب تلویزیون نقش خواهد بست.

غفاری اظهار داشت: نکته دیگر پوشش حضور غیر ایرانی ها و غیرمسلمان از سراسر دنیا در راهپیمایی اربعین بوده که نشان دهنده این واقعیت است که تمامی آزادگان دنیا به امام حسین(ع) تعلق خاطر دارند و این وظیفه ما را در رسانه ملی سنگین تر می نماید و ان شاءلله انعکاس خوبی در این حوزه نیز داشته باشیم.

در ادامه این جلسه بعضی مسئولان کمیته های اربعین سیما، مدیران سیما و برنامه سازان نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1848

به "سوژه یابی اربعینی اجرا شده تا روی آنتن بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوژه یابی اربعینی اجرا شده تا روی آنتن بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید